• Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Internetová reklama v Evropě stoupla

Česko

INTERNET

FRANKFURT Výdaje na reklamu na internetu v Evropě se v loňském roce zvýšily o 40 procent na 11 miliard eur (274,4 miliardy Kč). Vyplývá to ze zprávy společnosti Interactive Advertising Bureau (IAB), která potvrdila, že internet na rozdíl od tištěné reklamy láká stále více inzerentů. „Zatímco někteří analytici odhadují, že na reklamu v tradičních médiích může mít dopad ekonomický pokles, průzkum ukázal, že internetová reklama bude i nadále pokračovat ve vysokém růstu,“ uvedla IAB ve zprávě. Nejvíce za internetovou reklamu utrácejí firmy z oblasti zábavy a volného času, telekomunikací, finančnictví a pojišťovnictví. Podle IAB se Evropa v reklamních výdajích na internetu přibližuje Spojeným státům. V USA loni výdaje na internetovou reklamu stouply o 26 % na 14,5 miliardy eur.

Autor: