Hlavně, že sníh nezaskočil silničáře. Na trase 30 km jsem ráno neviděl ani jednoho a klouzali se všichni, i ti, co měli zimní gumy.
To ze jsi mily Pavle na 30 km silnice nepotkal zadneho silnicare bude asi tim, ze ten silnicar musi jednim autem objet cca 150 az 200 km dlouhou trasu pri prumerne rychlosti 60 km/h. Netvrdim ze v tuto chvili ma na cele trase nasnezino ale pokud jsi nekde v horach tak klidne muze. Mozna by jsi mohl vzdy kdyz rano vyjedes zavolat silnicarum aby ti to prohrnou a oduvodnit to tim ze ?nemas? na zimni pneu a ze se nechces prizpusobovat povetrnostnim podminkam.
Než zase napíšete v redakci, že kamiony zase "jely na letních gumách na zimních silnicích", tak vězte...kamióny v našich krajích NEJEZDÍ na zimních pneu. Ty se používají pouze ve skandinávských zemích na trvale zasněžených silnicích.
Přátelé, tiše, slyšíte to taky? Blíží se k nám ten strašný vichr z hor!
To je myslím víceméně už jisté. Takové změny počasí, že už v listopadu v podhůří napadlo několik centimetrů sněhu historie nepamatuje!
My zelení máme také na mysli osud výrobců zimních pneumatik. Kam by přišli kdyby se nám zde furt takhle nepřirozeně oteplovalo ?
Otázkou doby je tedy "může Klaus a petromagnáti" za dnešní kalamitní oteplené sněžení ?
Ano, je to tak, potrdí ti to nositel Nobelovy ceny soudruh Al Gore, případně další soudruh Michael Móre
Vzdycky se musim smat tomu, kdyz se vsechno svadi na letni pneu. To, ze nekdo ma LP, jeste neznamena, ze za vsechno muze. Hlavni pricinou je neprizpusobeni rychlosti a stavu vozovky. Pokud to "klouze", tak vas nespasi ani ZP. Mel sem feliciu na ni v zime ZP a musel sem si davat vetsiho majzla, protoze ZP drzi a pak bez varovani najednou uklouznou. Ted mam 4x4, LP a je to lepsi. Bydlim na Vysocine, takze vim o cem mluvim. (Stejne si nekdy ty ZP koupim)
na zimních to asi neklouže. Doporučuji si doplnit vzdělání studiem na střední škole. Předmět fyzika.