"Pokud by se těchto 15 tisíc párů dostalo do prodeje, firma by tratila 75 milionů korun" - to je ale blbost. Předpokládat, že každý, komu bude znemožněno koupit si Abibasky za 350,- u Číňana, si koupí super high-tech Adidasky za 5000,-, tomu se říká marťanství.
Přesně toto mě také vždycky pobaví:-) Padělat se nemá, ale osobně si myslím, že náklady na "boj" proti tomuto nešvaru dalece převyšují nějaké teoretické ztráty poškozených firem. A taky je to boj s větrnými mlýny. Dokud bude existovat zákazník, který koupí i když samozřejmě ví jaké pruhy to kupuje, tak bude nabídka.
Sakra ... kde teď budou voliči Milouše Emana nakupovat teplákovky Lodidas a Plima?
Jiz se chysta nova modni znacka O&O, Ovar & Ovcacek. Zacne to trenkama a prvni reklamni sot bude ve zneni; Oooooo O&O!