Ve veřejné zprávě BIS je stručně popisován jev, který může náměstkyni MS poděsit, ale nic jiného. Podrobné svodky, na vyžádání s podrobným popisem událostí, vedoucí k tomu, že se tento jev objevil ve veřejné zprávě dostává jen předseda vlády v režimu PT. Pokud se chtěla paní Marvanová něco dozvědět, měla se s důvěrou obrátit na pana premiéra. Tyto tanečky nějaké komise jsou de fakto k ničemu. Komise může kontrolovat maximálně hospodaření BIS. Pokud paní Marvanová nedostala od pana premiéra bližší informace pak pravděpodobně proto, že na to pan premiér kašle zrovna tak, jako premiéři předchozích vlád.
H. Marvanová prokazatelně ve fungující firmě mnoho let pracovala a už zase pracuje. S jistototu si dovoluji tvrdit, že ani vy (nejen A. Babiš) jste se nikdy nezamyslel nad tím, že mimo totalitní režim stát nelze řídit jako firmu. Důvodů, proč ne, je mnoho, mj. odlišné zákony pro soukromý sektor vs. veřejnou správu. (Především ale fakt, že ty, se kterými nejste spokojen,
nemůžete vyhodit - své občany nemůžete vyhodit za hranice,
i když s vámi nesouhlasí a protestují, ale ani úředníky veřejné správy nemůžete vyhodit, pokud
nespáchali trestný čin, nebo pokud se s nimi nedohodnete, anebo je
nedotlačíte k dobrovolné rezignaci.) V této situaci jde o fakt, že kompetenční otázky v orgánech státní správy se řídí jinými právními předpisy, než v soukromém sektoru. Jde mj. také o fakt, že některé úkoly do zápisů nesmíte otevřeně zanést, protože zápisy jsou povinně veřejné a některé skutečnosti jsou povinně ve zvláštním režimu. Pak mohou vznikat tyto zdánlivé spory.
Toto byla reakce na Míru Kozáka, který nevěděl, jestli má brečet nebo se smát situaci, kterou si ovšem vysvětlil po svém, ale v rozporu s platnými zákony.
že poslance nezajímá ani tak rozpor Válková - Marvanová, jako standardní komunikace BIS - ústřední orgány státní správy.. Koneckonců Válkovou rovněž nepozvali.
Tak kam se stále proboha cpe?
Jak komu. Speciálně o Marvanové to ale podle mě neplatí – v roce 2002 rezignovala a odešla do advokacie. Do politiky se vrátila až letos, a to ještě nikoli jako volená politička, nýbrž jako jmenovaná úřednice.
nebo spíše k pláči. Z toho je vidět, že ti lidé nikdy nepracovali v nějaké fungující firmě. Ví prd o nějakém organizačním řádu, pracovní níplni, nadřízenosti a podřízenosti. O vedení porad, úkolování a kontrole. Přece z každého nějakého zásadního jednání se píše zápis o průběhu s úkoly, termíny a kdo za co odpovídá..................
Oni se nepochybně řídí organizačním řádem svého ministerstva (můžete si ho přečíst, organizační řády jsou povinně veřejné dokumenty), mají vymezenou pracovní náplň podle Kompetenčního zákona a nadřízenost-podřízenost může ve srovnání se soukromou firmou vypadat značně odlišně, protože v ústředních orgánech veřejné správy bývá hlavou úřadu s trestně právní odpovědností někdo jiný než ministr (ve většině, ne-li všech případech náměstci, vedle nich často vedoucí úřadu). Ministři často ani nepodepisují smlouvy aj. dokumenty, je to na náměstcích.
Dále viz o několik příspěvků výše.
Tahle BIS je něco jako "naše" armáda. Udělá pouze to, co jí povolí či přímo nařídí USáci. Samostatnou zemí jsme byli naposledy za 1. republiky, tedy mezi lety 1918 - 1938. Od té doby pořád jenom někomu sloužíme a před někým se klaníme. Teď USákům, zítra - možná - Číňanům.
Usáci :-) jako první uznali ČSR. Za to jim taky chcete nadávat?