PRAHA Informační obrazovky v pražském metru překrývají postupně fólie billboardových rozměrů, na nichž se bude objevovat reklama. Má jít ale jen o dočasné řešení. LN to sdělil Jan Svoboda, ředitel marketingu a komunikace Dopravního podniku (DP). O zastavení provozu obrazovek zvaných MetroVision rozhodl DP podle Svobody proto, že na toto médium dlouhodobě doplácel. Po dohodě s firmou Rencar, která zajišťuje reklamu v pražské MHD, tedy podnik začal hledat efektivnější médium, jež by obrazovky nahradilo. Než je najde, mají sloužit právě reklamní fólie. K službě odpočítávání času do příjezdu vlaku - která byla jednou z předností informačních obrazovek - Svoboda uvedl, že ji DP chce vzhledem k její popularitě u zákazníků zachovat, ale ještě zvažuje, v jaké formě. Současné fólie ji však nenabízejí.
Obrazovky v metru střídají fólie
REKLAMA
„Stínová flotila“ má problém. Až 1000 starých lodí financovalo Rusku válku a Západ teď našel cestu, jak je zastavit
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
MS v hokeji bez sborné? Zbytečný šampionát, na naše vyloučení nejvíc doplácí Češi, tvrdí Rusové
Pronájem rodinného domu 2+1, 83 m2 - Těšetice
Těšetice, okres Znojmo
14 000 Kč/měsíc