130 let

Obrazovky v metru střídají fólie

Česko

REKLAMA

PRAHA Informační obrazovky v pražském metru překrývají postupně fólie billboardových rozměrů, na nichž se bude objevovat reklama. Má jít ale jen o dočasné řešení. LN to sdělil Jan Svoboda, ředitel marketingu a komunikace Dopravního podniku (DP). O zastavení provozu obrazovek zvaných MetroVision rozhodl DP podle Svobody proto, že na toto médium dlouhodobě doplácel. Po dohodě s firmou Rencar, která zajišťuje reklamu v pražské MHD, tedy podnik začal hledat efektivnější médium, jež by obrazovky nahradilo. Než je najde, mají sloužit právě reklamní fólie. K službě odpočítávání času do příjezdu vlaku - která byla jednou z předností informačních obrazovek - Svoboda uvedl, že ji DP chce vzhledem k její popularitě u zákazníků zachovat, ale ještě zvažuje, v jaké formě. Současné fólie ji však nenabízejí.

Autor:
  • Vybrali jsme pro Vás