měl krátjý netr tajk to dal podle oka
trasu nadměrného nákladu do předu ke schválení. Jednotlivé krajské úřady potom vydali povolení s přesným vytýčením trasy, včetně průjezdných profilů a popřípadě se i vystužovaly mosty, pokud neměly odpovídající únosnost. Dpravce potom ani nemohl změnit jak trasu, tak i prostředek, kterým dopravu prováděl. Byl stanoven i harmonogram a časový plán cesty. Dělá se to ještě vůbec?
Poslední zpráva je, že jel načerno.Pokutu, až by se po......!
Klasika, čekalo se na ráno až se to ucpe pak se dáme do díla..
Který líný blb povoluje přepravu nadměrných nákladů po českých dálnicích a rychlostkách? To je opravdu tak těžké chtít po přepravci přesně naplánovanou trasu s důkladným změřením všech potenciálních překážek? Ještě teď mě straší ve snech, jak stála R10. Objízdná trasa nebyla, mezi Brandýsem a Boleslaví totiž chybí mosty (investorem je kraj, ale tam si bohužel debilové zvolili Ratha, takže mostů se v tomto funkčním období nedočkáme), vážně bašta. A nebylo to ani ve veřejném zájmu, šlo o kšeft té určité firmy, asi za razítko něco káplo...
Máte nějakou konkrétní , odborně podloženou představu, jak jinak nadměrné náklady přepravovat?Poraďte, prosímprosím!