aby byla úroda. Jen doufam, že to bude přírodní hnojení a né umělé.
To, že ministra čehokoliv může dělat kdejaký nýmand, na to přišel Rath opravdu brzy. Všechny minulé i současné vlády to přece neustále předvádí. Vždy se mi vybaví v devadesátých letech výrok Stráského, který byl ministrem zdravotnictví a dopravy a jeho reakce na výkon funkce ministra dopravy byla:" já jsem měl jako malý vždycky rád vláčky". Jaké předpoklady pro výkon funkce ministra pro místní rozvoj má takový Chalupa? Jak se stal ministrem dopravy Řebíček? Proč naši ministři financí nejsou ekonomové? Takové detaily se přece neřeší.
bych se snažil být malým, menším ba nejmenším. Anebo si myslí že odvede pozornost od svých vlastních ekapád? Zejména jeho poslední akce - souhlas s letištěm Vodochody , navzdory občanům i samosprávám, svědčí o skutečné odbornosti a oddanosti věci.
Připadá mi velmi směšné, ba tragikomické, že se stále najdou lidé tvrdící, že Rath je inteligentní a poctivý člověk se sociálním cítěním. První, co ve Středních Čechách chcíplo, byly sociální projekty, staré vedení kraje je podpořilo, nové Rathovo zařízlo...
Nyní je nervní, protože dobře ví, že v příštích krajských volbách je odpískaný, tak kope a plive, chudák.
Pokud, dle Rátha Bendl něco pohnojí, pak velectěný pan doktor Rath vše pěkně vždy po se re.
...personifikovanou trapností personalistiky presidentů Blekoty i Mekoty.
že Rath stejným způsobem nekritizoval Bohouše Sobotku, když jako ministr financí si pletl procenta a promile, o jeho odborném vzdělání pro finance ani nemluvě.
Stejně mne udivuje, že dr. Rath nešel za svým guru Rokem ... Tady asi cítí stále lepší korýtko.