a zjistíte , že z deseti nehod , kde byli usmrceni lidé , je nejméně osm takových , kde VŽDY JE V NEHODĚ ZAANGAŽOVANÝ KAMION . TO NENÍ NÁHODA A DOKONCE PŘIBÝVÁ I SMRŤÁKŮ , KDE SE VZÁJEMNĚ ROZMLÁTÍ DVA I VÍCE KAMIONŮ NAVZÁJEM . Zhoršuje to i počet mladých , zcela nezkušených řidičů kamionů , kteří za volantem zažívají adrenalinovou zábavu a mají pocit , že jim tam nahoře ,když pod jejich koly skončí osobák , se nic stát nemůže , avšak ani to už nebývá pravidlem a když to do sebe naperou dva takoví tupci s kamiony proti sobě , je to jasná zpráva ...
ROSTOUCÍ HUSTOTA KAMIONOVÉ DOPRAVY JE ZÁKLADNÍ A DOMINANTNÍ PŘÍČINOU DENNÍCH KOLAPSŮ V DOPRAVĚ , protože naše silniční ani dálniční síť na tuto zátěž nebyla dimenzována a už vůbec ne na ty třicet metrů dlouhé krávy ploužící se pod přetížením na silnicích , do kterých vytloukají díry a protlačují podélné koleje, které samy o sobě jsou často příčinou tragických nehod .
Dokud se nevyhodí nejméně 50% současné kamionové dopravy ven a bez náhrady ( jedině s nimi na železnici ) , potom se silniční provoz stane jobem pro desítky nových firem funebráků , pro které již dnes je zlatým dolem . Policajti , navíc věčně zalezlí ve vachcimrách , i kdyby jich bylo 5 na každém kilometru, na tomto trendu nic nezmění - to je mimo jejich možnosti .
To bude asi tím, že dráha je pořád státní podnik, kde funguje ještě socialismus (tzn. všichni na všechno serou), zatímco silniční dopravci mají svoje sdružení ČESMAD, které lobbuje za jejich zájmy v parlamentě i ve vládě.
To je opravdu překvapení, že v březnu sněží a namrzají silnice. Asi už všichni byli přesvědčení, že jsme globálně oteplení , zima je jen 20-25.12. a jinak panuje letní počasí.
Duvodem neni jen naledi. Hlavnim duvodem je vysoky vyskyt blbcu.
Souhlasím s Vámi.Nadpis měl znít " Některé řidiče hovada zaskočilo náledí.