"Předseda má být transparentní," hlásá slogan na této reklamě, kde nechybí ani zrentgenovaná pro exministra zahraničí typická dýmka. Billboard má podle představ strany upozorňovat na snahu TOP 09 bojovat s korupcí.
"Reklama účinkuje, ale neúčinkuje bez kontextu. Jeden billboard ani jedna kampaň rozhodování voliče nezvrátí, je to však součást celku," řekl prezident Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Petr Brabec.
Mezi billboardy nejvíce vyčnívají ty, které jsou součástí negativní kampaně jednotlivých stran. ODS stojí za těmi, na nichž lídr ČSSD Jiří Paroubek bojuje s absurdními mlži a plži nebo proti "poplatkům u veterináře". ČSSD má pro změnu na svědomí plakáty, na kterých šéf ODS Mirek Topolánek spolu se svým přítelem Markem Dalíkem hlásají "Vy umíte pracovat, my umíme vydělávat".