...tento úsek E50 je typickým příkladem toho, jak by "dnešní" silnice neměla vypadat. Dlouhé nikdy nekončící zatáčky, střídající se zprava doleva lákající k předjíždění. Přihoďte k tomu četné kamiony, které se na rovinatém terénu jen tak neloudají a je zaděláno na malér. Bohužel naši předkové, když za Rakouska-Uherska tvořili silniční síť, o tom co se bude na těch silnicích dít o 100 let později neměli ani páru.
Ještě jsem nečetl seriozní analýzu, jak se na počtu a závažnosti dopravních nehod podílí objem, potažm výkonnost automobilů. Podle ceny zákonného "pojištění" odpovědnosti čím silnější auto, tím větší nebezpečí ...
Není nad to, předjíždět fabkou 1,2HTP fplnépalběnahlýnáchpyčo kamion, jedoucí osmdesát ... navíc se strachem před PaChem jet tachometrově devadesát dva.
když POLICIE ČR vyhlásí nějakou bohulibou, bezpečnost dopravy prudce zvyšující akci.
Tak páteční a sobotní akce se v Praze sestávala z buzerování typu"pane řidiči byla Vám naměřena rychlost padesátčtyři kilometrů v úseku,kde je padesátka".Upozorňuji,že to bylo na úseku směrem do Hrdlořez,kde ve směru do centra je sedmdesátka a směrem z centra padesátka.Z centra je to do kopce a zpět z kopce.Když jsem na to upozornil,tak mě bylo řečeno,že to není jejich věc,což je pravda.
žárovek a formulářů pojišťoven s největší péčí zkontrolováno, a oni se zabíjejí dál. Není on ten důvod silničních masakrů nakonec někde jinde?
Ne. Chyba je najisto v materiálu trojúhelníků, živosti barev vestiček a nedokonalém designu nůžek v lékárničce. Bude tudíž nutno novelizovat vyhlášku tak, aby se ceny příslušného materiálu zdesateronásobily a výroba mohla být svěřena "certifikované firmě" bez výběrového řízení.
jak všicni redaktoři TV, veřejnoprávní i komerční, brečí, kolik je na silnicích mrtvých navzdory policejním akcím.
Měl bych skoro dojem, že zásluhou policejních akcí.
Když vyjede horda blbů, kteří měli auto přes zimu na špalcích, policejní buzerace z nich lepší řidiče nenadělá.
Spěchat se má pouze na toaletu a ne na silnici.