Každý osmý motorista podstupuje vysoké riziko pramenící ze snížené životnosti v důsledku kritického podhuštění pneumatik o více než 0,75 baru.
Zbývající hloubku dezénu kolem zákonné hranice 1,6 mm, případně pod ní, mělo 33 procent kontrolovaných vozů.
V Česku mělo nízký tlak v pneumatikách 34 procent kontrolovaných vozů a naopak příliš vysoký 5,7 procenta vozů. Zbývající hloubku dezénu pod zákonnou hranicí mělo 2,4 procenta kontrolovaných vozů a na hranici zákonného minima desetina vozů.
Výsledky bezpečnostní kampaně podle zástupců Bridgestone dokládají, že mnozí motoristé netuší nic o přirozeném poklesu tlaku vzduchu v pneumatice a o nebezpečí, jemuž se vystavují při jízdě s nesprávně nahuštěnými pneumatikami. S klesajícím tlakem vzduchu v pneumatice výrazně stoupá pravděpodobnost ztráty kontroly nad vozidlem a nebezpečí smyku.
Podle statistik Bridgestone se 29,6 milionu pneumatik ročně vyhodí předčasně, což odpovídá zbytečným nákladům ve výši 2,7 miliardy eur. Více než čtvrtina řidičů jezdí se zvýšenou spotřebou paliva v důsledku nízkého tlaku v pneumatikách. Kvůli podhuštěným pneumatikám se zbytečně utratí 5,1 miliardy eur za 3,9 miliardy litrů navíc spáleného paliva.
Celkové zvýšení nákladů zahrnující rychlejší opotřebení pneumatik a větší spotřebu paliva dosahuje částky 7,8 miliardy eur za rok.