:-D :-D tak je to konečně světový prezidnet jak si tak dlouho přál
No a co. Nezáviďte mu. Herci pro peníze dělají reklamu na mnohem neužitečnější věci. Zároveň mu nevěřte ani slovo.
hyen. Až na výjimky, samozřejmě. :-D
Furt lepší hyena co čistí krajinu od smradlavých mršin, než banda podržtašků a šašků co tu vychvaluje a obhajuje nahého krále.
kdo mu sponzorsky zaplatí mudrlantovi knihgy co jioch jsou plně knihkupectví
http://vtipy.netroof.eu/item/8942/klausuv-vedlejsak/" target="_blank">http://vtipy.netroof.eu/item/8942/klausuv-vedlejsak/
Procento čínské populace spatřivší tuto reklamu odhaduji na 0,00000000001%
O to nejde. Jde o to, že to může přilákat zákazníky - jednotlivce, kteří si kolo koupí. Nejde o procento čínské populace, ale o počet získaných zákazníků a z toho plynoucí zisk.
přinesl "čtenář" Denis Molčanov. V zemi, kde jsou tisíce Pepů Nováků, Novotných, Pechů, Šťastných, zrovna Denis Molčanov? Pan prezident o ničem neví?! Nejspíš stejně, jako že nikdy nedělal billboardovou kampaň na lyže dovážené svým kamarádem. Chilské pero také nikdy neviděl, v Chile totiž nikdy nebyl, tam byl kriminálník Nývlt.
Sice pochybuji, že by někdo v Číně našeho Velkého Kormidelníka znal, možná pár lidí na české ambasádě, ale čínské firmy jsou známé tím, že si s autorskými právy moc hlavy nelámou.
Z principu je to zcela neetické a nekorektní. Nicméně je zde pro někoho vítaná příležitost pocvičit si na tom ostrovtip na účet Klause, která tentokrát za nic nemůže.
upozornit na možná čistě náhodnou podobnost toho člověka na fotografii z reklamy jednak s jedním mi povědomým státníkem, na jehož jméno si nyní nemohu vzpomenout, jednak s mnoha čínskými občany. Jak ten státník, tak ti Číňané mají stejně sešikmené oči zalité tukem.