Nejleší reklama by byla: Zaplatíme Vaší léčbu a ohodnotíme normálně práci Vašeho lékaře,aby na Vás měl více času.A ne ty obezličky s různýma nepodstatnýma "výhodama"
Ppojišťovna by měla hradit saunování pouze tehdy, je-li saunování realizováno pravidelně, aspoň 1x týdně a jedině v chůldných obdobích
a) jestliže přispívá na saunování především dětem v mateřských školách, zájmových klubech školních dětí.
b) jedině v takovém případě má pravidelné saunování preventivní vliv, protože zvyšuje celkovou oddolnost (imunitu) a dokáže snížit výskyt těchto nemocí až o polovinu.
Nalákat nové klienty příspěvkami na antikoncepci? Čeština je stejně krásná.
No co se divíte, vážený Soustruhu. Jednotné číslo 1. pád - příspěvka, 2.pád - příspěvky, 3.pád - příspěvce atd. 7.pád množného čísla - příspěvkami. Čeští novináři přece češtinu ovládají.
Stanovit zcela přesně co musí hradit a vše ostatní ať se řeší na komerční bázi. Turistika mezi pojišťovnami je zbytečně drahá a pak musí být všelijaké poplatky a doplatky. Politickou smrt Julinkovi a jeho poskokům. Volím "1".
No skutečně, ony dárečky a příspěvky si přece lidé platí sami - v povinném zdravotním pojištění. Takže rozdíl může být jedině v tom, kolik z toho pojištění se mu skutečně vrátí na jeho léčení, kolik si rozdělí majitelé pojištovny v dividendách, a kolik věnují na reklamu - což jsou vlastně tyhle dárečky a příspěvky navíc. Co kdyby to stát zkrouhnul a řekl, že se třeba o tuhle částku zruší 30korunové poplatky a výše pojistného ....???
Pak jejich klienti museli platit v hotovosti a vracet se k VZP.