130 let

Diskuze

Dorubat a prodat. Spěje dopravní podnik do fáze „privatizace“?

Pro politické strany je důležité držet v největší městské firmě prst na spoušti. Kondici dopravního podniku ale politici škodí a ženou ho do kolen.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Sixta

26. 9. 2013 17:01
A ještě dodatek
K mému jedinému argumentu (IT) jste se vyjádřil. A co ty ostatní ? Nepřipadají Vám zejména ty jízdenky poněkud divné?P.S. Ing. Jílek disponoval v r. 2007 hotovostí na účtu v objemu 20 mil. Kč. Slušná částka na technického ředitele, jehož plat byl kolem 80 tis. měsíčně...Souvislost s T15?
0 0
možnosti

Ceska Pozice

27. 9. 2013 5:59
dr. QQ
v cene jizdenky se to neprojevi, protoze na povrchu to vypada, ze cestujici plati za jizdne. A tuhle cenu nikdo nebude menit z nekolika duvodu: - cena je malo elasticka. Ti,  co jsou nuceni MHD pouzivat ho stejne budou pouzivat.  Je to jako s PHM nebo alkoholem.- cim vyssi cena jizdenky tim vic smejdu se muze do ni schovat se svymi naklady na provize z distribuce, provize z vyroby, provize z navrhu jizdenkyTo, jestli p. Jilek mel 20M na uctu nevim, nemuzu se k tomu vyjadrit. Pokud by tomu tak bylo, tak v civilizovanych zemich by byl predvolany na financni urad, na policii a musel by vysvetlovat, kde ze se majetek, ktery je v zrejmem nepomeru s jeho prijmy. Jenomze tento bananistan je vsechno jen ne civilizovana zeme. Opakuji to vzdy, jediny kdo je za tento stav zodpovedny jsou obcane Ceska, nikdo jiny.
0 0
možnosti

J. Sixta

27. 9. 2013 10:49
Upřesnění cenou jízdenek jsem nemyslel jízdné,
ale pouze náklad, vynaložený na tisk papírových dokladů.Takže pokud dříve byly jízdenky za 40 mil. ročně (a údajně o 50% předražené-podle NFPK), pak by nové vedení pod kuratelou TOP09 mělo nakupovat jízdenky alespoň o 50 či lépe 51% levněji. Čili ne 170 mil za rok, ale za bratru 70-80. Takže to vypadá, že podle Vašich slov, se do zakázky (na kterou nepochybně dohlíží dozorčí rada DP) schová opravdu hodně šmejdů.Úvahy o elasticitě jsou správné. Kromě toho, jádro pudla v příjmech z jízdného není v jednotlivých jízdenkách, ale v kuponech.
0 0
možnosti