130 let

Diskuze

Malá teorie facebookového lajku: Mediální desatero

Nabízíme deset odpozorovaných pravidel, kdy má novinářský článek velkou šanci na hromadné sdílení na Facebooku či Twitteru.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC
Otázka je, PROČ.
Velmi lajkovatelný článek. Myslím, že by si zasloužil pokračování, které by šlo trochu víc do hloubky, autor na to má jak vzdělání, tak rozhled a představivost. Sequel by se zabýval důvodem PROČ vlastně lidé sdílejí a Lajkují, a z toho by se dalo odvodit, jaký typ článku má šanci být Lajkován.  Podle mého názoru jsou to informace (statě, obrázky, videa), která a) mohou „přátelům” sdílejícího v něčem prospět (varování o chřipkovém viru). b) ukážou sdílejícího jako sofistikovaného, informovaného, zábavného, a celkově in. c) hovoří o něčem, s čím by sdílející byl rád spojován (od celebrity po ekologii) d) jsou v nějakém aspektu šokující. Celý fenomén FB z perspektivy „ Morálního zvířete”, sebeprezentace, reprezentace a propagace s cíly vědomými nebo podvědomými na zlepšení společenského vnímání vlastní osoby  je něco , co jistě vydá na nejednu doktortandskou práci. Díky Martine za zmínku tvého oblíbeného (jediného) ilustrátora.
0 0
možnosti