Otázka je, PROČ.
Velmi lajkovatelný článek. Myslím, že by si zasloužil pokračování, které by šlo trochu víc do hloubky, autor na to má jak vzdělání, tak rozhled a představivost. Sequel by se zabýval důvodem PROČ vlastně lidé sdílejí a Lajkují, a z toho by se dalo odvodit, jaký typ článku má šanci být Lajkován.
Podle mého názoru jsou to informace (statě, obrázky, videa), která
a) mohou „přátelům” sdílejícího v něčem prospět (varování o chřipkovém viru).
b) ukážou sdílejícího jako sofistikovaného, informovaného, zábavného, a celkově in.
c) hovoří o něčem, s čím by sdílející byl rád spojován (od celebrity po ekologii)
d) jsou v nějakém aspektu šokující.
Celý fenomén FB z perspektivy „ Morálního zvířete”, sebeprezentace, reprezentace a propagace s cíly vědomými nebo podvědomými na zlepšení společenského vnímání vlastní osoby je něco , co jistě vydá na nejednu doktortandskou práci.
Díky Martine za zmínku tvého oblíbeného (jediného) ilustrátora.