Na tom jak samy sebe ty firmy označují ani tak nezáleží. Hlavní je , že se jedná primárně o soukromé firmy , které mají své akcionáře a cíl vydělat na monetarizaci svých uživatelů. Žádná charita, revoluce, etc. a další novinářské bláboly.
FB docela pěknou dírou do do soukromí, protože cokoliv co tam uživatelé zadají, nad tím ztrácejí kontrolu, komu se to bude zobrazovat a jestli to budou moci někdy zcela smazat.
Lidovky neumí napsat něco pořádného? Hoďte na Kamberského "síť"! :D
Kamberský, ty gumo, kdyby tě ko.. kot pochválil tak se nad jeho „výroky” rozplýváš, ale setřel tě, tak bulíš ... :-)
Co pohledává ve funkci člověk,který takto zveřejněňuje práci svého ministerstva?To se přece dělá jinak.Např. na tisk. konferencích,nebo na pravidelném zpravodajství pro media.Je na to příslušný odbor ministerstva.Ministry by neměli být lidé s jednáním pubertálních gymnazistů.
Twitter je trapas a trapní jsou ti, kteří ho berou vážně.
Což se dá říci i o všech českých sdělovacích prostředcích (možná ještě kromě Literárek a DR).