Když tato firma buduje montážní(?) pobočky v Rusku a Číně je klid.Naopak je to prezentováno,jako úspěch.Když se část výroby stěhuje k sousedům do Německa,je najednou poplach.Pokud se to týká ,,Superbu",tedy nového ,,papalášfároše",tak se snad nic zlého neděje.Firma bude i tak ve větším zisku.Navíc jsou zde i dvě další firmy se stejnou výrobou.
Superb rozhodne neni zadnej papalasfaros. To je normalni rodine auto. Zadnej extremni luxus, jen prijemny standard.
Ježíš to je hlava otevřená. Pracovcal někdy Klesla ? Chlapče a co chceš dělat, když pravda a láska z nás udělala kolonii Německa. Ve Škodě-Auto je průměrná hodinová mzda cca 12 euro na hodinu, v západním Německu v továrnách VW to číní cca 50 euro za hodinu a přesto němci s tím dokáží pracovat. U nás, když se měla zvýšit minimální mzda o pár euro, to bylo řevu našich kapitalistů, jak jsme drazí. Nejsme drazí, jsme jenom blbí !
>v továrnách VW to číní cca 50 euro za hodinu<
Loskokotos, ty jsi ale opravdu velky wul!
Pri ca. 160 hod. za mesic by to bylo 8 000 hrubeho!
Když se věří Skopčákům,tak to špatně dopadá. Ještě před měsícem se zapřísahali,že superb zůstane. No ale když někdo namontuje podvodný SW,tak -dobře nám tak.
Závislost ČR na auto průmyslu je proto, že nejsme občanská společnost a jsme komunistická společnost založená na přerozdělování. V občanské společnosti by likvidace Škodovky (ke které stejně dojde až přijde krize a majtel raději zachová německou větev) neměla na nic vliv. Protože dělníky-poloroboty by absorboval svobodný nepokřivený trh. Dokázali by se lehce uživit, protože by prostředí bylo nastaveno pro občana.
Co to je prokristapána za bláboly? My jistě nejsme vzorová občanská společnost ale co to vlastně je a kde se vyskytuje? Snad v USA, v Německu či Švýcarsku? A co to je svobodný, nepokřivený trh a kde je ten? Nejvíc mne baví čecháčkovská zamindrákovaná nechuť ke všemu německému, jež by si snad přála i pád Škodovky jen proto, že m á německé vlastníky - v duchu hesla "ať nežeru".
Problém není ve Škodovce nebo ve VW, ale v dotacích, které vláda České republiky směřovala do filiálek zahraničních firem nebo na výstavbu logistických center. Dotace měly směřovat do českých firem na rozvoj vývoje a inovací, aby byly české firmy podpořeny v konkurenceschopnosti a v produkci výrobků s vyšší přidanou hodnotou.
A terou českou firmu znáte ? A kdo ji pustí k sobě na trh ? Jen se podívejte třeba na trápení Aero Vodochody, všude ji nepustí. A do Ruska a Cíny nechcete, tak kam ? :-))
Nemají nic pro pro provoz elmobilů vybudováno.Pojedete baterie se vybije a můžete auto tlačit.Je to jako za komunistů.Postavilo se sídliště a teprve potom se pracně a dlouho budovaly věci pro život na sídlišti nezbytné.