130 let

Diskuze

Méně veřejné dopravy, více mrtvých na silnicích

Ad LN 24. 7.: Pozabíjejí se Češi na silnicích?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mmf

20. 5. 2008 15:32
věrozvěsti všemocné hnáty trhu k tomu a je konec ...

Stupidnosti propagátorů hnáty trhu právě proto , že si byli vedomi svých Ne-schopností cokoliv správně rozhodnout , vše , včetně zdraví a životů lidí předhodili hnátě trhu a ta si skutečně poradí se vším - za chvilku tu nebude co žrát , voda nepoteče a bude jedovatá , maso ne světle , ale tmavězelené do modra , a litr benzínu za 500 Kč. Po nomenklaturních debilech z KSČ nastoupili na jejich místa idioti z odss a čssd , a konečně částečně ze všech partají , kteří se za peníze občanů nějak prolhali ke svým korytům .

Tito následovníci moci totalitní JSOU CO DO ODBORNOSTI JEŠTĚ VĚTŠÍ TUPCI , NEŽ KOMOUŠI KDYSI . Veškrna cosi blábolil o nutnosti angažování skutečných odborníků do důležitých míst , OVŠEM JEN JEHO PRASIDENTOVÁNÍ JE NEJMOHUTNĚJŠÍM POPŘENÍM JEHO VLASTNÍCH PROJEVŮ Z TRIBUN A BALKONŮ - ON A ODBORNÍK   - !! - snad jedině na generální pardon komoušům - nejsmejakooni- a slinty s pravdou a laskou o ničem . Co , kromě prostituce a korupce v klausostánu funguje ? Armádní a policejní vrazi , ušoupaní státní zástupci a prodejní soudci s rukama vytahanýma od igelitek s úplatky . 

Doprava ??? ta je zajímavá nyní jen pro Řebíčka z odss potud , aby jako Kožený loďstvo , ukradl za jednu korunu veškerou nákladní železniční dopravu do své vlastní akciovky - něco jako dopravní julínek . Budou-li někde nějaké změny , BUDOU VŽDY JEN K HORŠÍMU . KVALITA PŮJDE DOLŮ A CENY JDOU TRVALE JEN NAHORU , DNES UŽ SPÍŠ SKÁKAJÍ NAHORU . Občánci , na podzim zase volte ten duhový xindl jako miulých dvacet let a můžetet si rezevovat silné konáre v lese , abyste se mohli v ekologickém prostředí nakonec pěkně rodinka po rodince oběsit na modrých tenisových strunách z raket soudruha pružinského . Teprve potom se budete mít jak nikdy v historii .(Y)

0 0
možnosti

lomihnát

28. 7. 2007 9:21
O tom, co je dražší a lacinější

Podobným způsobem s připočtením nějakých z prstu vycucaných následných škod lze dokázat cokoli. Rozhoduje výhodnost pro toho, kdo chce cestovat. Dráhy by neměly být VŮBEC dotovány. Nevím, proč mám přispívat někomu na lacinou dopravu, když v místě bydliště ani pracoviště nemám nádraží, a pokud se setkám s dráhou, tak leda tak, že stojím někde ve šraňkách a čumím, jak líně posunujou přes silnici, přestože maj nádraží na druhou stranu dva kilometry dlouhý. Trvale udržitelná buzerace.

Takže: méně dotací drahám a za tyto prostředky zkvalitnit silnice = budou bezpečnější. Nebo mám, pane Hudče, jezdit vlakem aspoň pro nic za nic, nebo se přestěhovat k nádraží?

0 0
možnosti

Medvěd 009

28. 7. 2007 9:50
Re: O tom, co je dražší a lacinější

Já ze svých daní platím taky spoustu nepotřebných věcí, aspoň tedy pro mně, třeba výstavbu dálnic, průsery TV NOVA atd.Po dálnicích nejezdím, na Novu nekoukám....

A osobní doprva je dotována všude

0 0
možnosti

Ziková

27. 7. 2007 21:29
VEřejná doprava versus automobilismus

Rušení železnic je výsledkem toho, že tato doprava se na první pohled zdá neefektivní. Ale není tomu tak. jenom se do automobilové dopravy nepromítají všechny náklady s ní spojené: na výstavbu dálnic (mýtné je v plenkách), ale i silnic - ty přece nejsou zadarmo, na nápravu zdravotních škod způsobených výfukovými plyny, na nehody atd. TY by se měly promítnout do kapes řidičů. Například spotřeba přírodního zdroje - vzduchu - ...

0 0
možnosti