Stupidnosti propagátorů hnáty trhu právě proto , že si byli vedomi svých Ne-schopností cokoliv správně rozhodnout , vše , včetně zdraví a životů lidí předhodili hnátě trhu a ta si skutečně poradí se vším - za chvilku tu nebude co žrát , voda nepoteče a bude jedovatá , maso ne světle , ale tmavězelené do modra , a litr benzínu za 500 Kč. Po nomenklaturních debilech z KSČ nastoupili na jejich místa idioti z odss a čssd , a konečně částečně ze všech partají , kteří se za peníze občanů nějak prolhali ke svým korytům .
Tito následovníci moci totalitní JSOU CO DO ODBORNOSTI JEŠTĚ VĚTŠÍ TUPCI , NEŽ KOMOUŠI KDYSI . Veškrna cosi blábolil o nutnosti angažování skutečných odborníků do důležitých míst , OVŠEM JEN JEHO PRASIDENTOVÁNÍ JE NEJMOHUTNĚJŠÍM POPŘENÍM JEHO VLASTNÍCH PROJEVŮ Z TRIBUN A BALKONŮ - ON A ODBORNÍK - - snad jedině na generální pardon komoušům - nejsmejakooni- a slinty s pravdou a laskou o ničem . Co , kromě prostituce a korupce v klausostánu funguje ? Armádní a policejní vrazi , ušoupaní státní zástupci a prodejní soudci s rukama vytahanýma od igelitek s úplatky .
Doprava ??? ta je zajímavá nyní jen pro Řebíčka z odss potud , aby jako Kožený loďstvo , ukradl za jednu korunu veškerou nákladní železniční dopravu do své vlastní akciovky - něco jako dopravní julínek . Budou-li někde nějaké změny , BUDOU VŽDY JEN K HORŠÍMU . KVALITA PŮJDE DOLŮ A CENY JDOU TRVALE JEN NAHORU , DNES UŽ SPÍŠ SKÁKAJÍ NAHORU . Občánci , na podzim zase volte ten duhový xindl jako miulých dvacet let a můžetet si rezevovat silné konáre v lese , abyste se mohli v ekologickém prostředí nakonec pěkně rodinka po rodince oběsit na modrých tenisových strunách z raket soudruha pružinského . Teprve potom se budete mít jak nikdy v historii .
Podobným způsobem s připočtením nějakých z prstu vycucaných následných škod lze dokázat cokoli. Rozhoduje výhodnost pro toho, kdo chce cestovat. Dráhy by neměly být VŮBEC dotovány. Nevím, proč mám přispívat někomu na lacinou dopravu, když v místě bydliště ani pracoviště nemám nádraží, a pokud se setkám s dráhou, tak leda tak, že stojím někde ve šraňkách a čumím, jak líně posunujou přes silnici, přestože maj nádraží na druhou stranu dva kilometry dlouhý. Trvale udržitelná buzerace.
Takže: méně dotací drahám a za tyto prostředky zkvalitnit silnice = budou bezpečnější. Nebo mám, pane Hudče, jezdit vlakem aspoň pro nic za nic, nebo se přestěhovat k nádraží?
Já ze svých daní platím taky spoustu nepotřebných věcí, aspoň tedy pro mně, třeba výstavbu dálnic, průsery TV NOVA atd.Po dálnicích nejezdím, na Novu nekoukám....
A osobní doprva je dotována všude
Rušení železnic je výsledkem toho, že tato doprava se na první pohled zdá neefektivní. Ale není tomu tak. jenom se do automobilové dopravy nepromítají všechny náklady s ní spojené: na výstavbu dálnic (mýtné je v plenkách), ale i silnic - ty přece nejsou zadarmo, na nápravu zdravotních škod způsobených výfukovými plyny, na nehody atd. TY by se měly promítnout do kapes řidičů. Například spotřeba přírodního zdroje - vzduchu - ...