Ano, pan Petráček má pravdu. Ale pak se nedivme otstávkám elektrické energie, nefungující železnici. Stomům spadlým na vlaky a automobily. I nějaké to zranění nás musí nechat v klidu. A když dojde k umrtí, tak si řekneme. Stane se, nemůže být všude bezpečno. Ale hlavně nevolejme okamžitě po trestně právní odpovědnosti, když tu vlastně bezpečno nechceme.
opet rozumna uvaha - Petracka. Perfektni security? to by jeden musel zustat doma v posteli, navzdy
Fandím oběma, drahám i lesům. Ty stromy v ochranném pásmu dráhy neměli vůbec vyrůstat. Aleje u silnic mají být průběžně ošetřovány tak, aby nehrozil pád větví, natož stromů na vozovku. A to samé platí u elektrických vedení. Kompromis mezi tím je dohodnutelný, jen chtít.O tom to je, poctivě odvedená práce, zamezí tomu, aby nakonec všechno napravovali hasiči, jak je zatím běžné.
Les tu byl dříve než železnice. Trať se často vede v průseku. Takže logičtější je udržovat stromy kolem trati, než vysekat les v "dopadové vzdálenosti".