130 let

Diskuze

PETRÁČEK: Když se řekne život. Chceme krajinu s bezpečnými polygony?

Barikádově rozdělené společnosti mají jednu výhodu. Položíte-li spornou otázku, už předem tušíte, jak odpoví bublina volící Miloše Zemana a jak bublina volící třeba Piráty. Ale nemusí to platit vždy. Představte si spor, v němž jsou na jedné straně železnice (považované za ekologicky šetrný způsob dopravy) a na druhé straně Lesy ČR (považované za nepříliš ekologický kolos). Komu fandit? Nejvyšší správní soud se ve čtvrtek postavil na stranu Lesů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P64e13t79r 62S66t64r86n74a32d

23. 12. 2019 8:56

Ano, pan Petráček má pravdu. Ale pak se nedivme otstávkám elektrické energie, nefungující železnici. Stomům spadlým na vlaky a automobily. I nějaké to zranění nás musí nechat v klidu. A když dojde k umrtí, tak si řekneme. Stane se, nemůže být všude bezpečno. Ale hlavně nevolejme okamžitě po trestně právní odpovědnosti, když tu vlastně bezpečno nechceme.

0 0
možnosti
JC

opet rozumna uvaha - Petracka. Perfektni security? to by jeden musel zustat doma v posteli, navzdy

0 0
možnosti
VM

Fandím oběma, drahám i lesům. Ty stromy v ochranném pásmu dráhy neměli vůbec vyrůstat. Aleje u silnic mají být průběžně ošetřovány tak, aby nehrozil pád větví, natož stromů na vozovku. A to samé platí u elektrických vedení. Kompromis mezi tím je dohodnutelný, jen chtít.O tom to je, poctivě odvedená práce, zamezí tomu, aby nakonec všechno napravovali hasiči, jak je zatím běžné.

0 0
možnosti
AN

A71l98e39š 64N96o18v82á51k

22. 12. 2019 22:44

Les tu byl dříve než železnice. Trať se často vede v průseku. Takže logičtější je udržovat stromy kolem trati, než vysekat les v "dopadové vzdálenosti".

0 0
možnosti