130 let

Diskuze

ZVĚŘINA: Politici prožívají ústavní nehodu jako konec světa

Není-li slyšení před Ústavním soudem pustou formalitou, pak si představitelé sněmovny i Senátu zasloužili svou při prohrát. Lubomír Zaorálek nedokázal přesvědčivě argumentovat, a dokonce se dopouštěl výroků, kterými přiznával, že postup politiků nebyl z hlediska ústavnosti v pořádku. Přemysl Sobotka pak jako by v Brně ani nebyl. Doufejme, že si z téhle blamáže vezmou politici poučení a příště se nechají zastupovat profesionály.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dd

12. 9. 2009 8:06
Propagandista Zvěřina

Chápu - je neodolatelné být mezi těmi, co za loajální agitku v rozsahu strany A5  2x měsíčně pobírají trojnásobek průměrného platu.

0 0
možnosti

klot

12. 9. 2009 7:24
zaorálek

Chvíli jsem poslouchala plkání Zaorálka u Ústavního soudu. Chvíli proto, že déle jsem to nevydržela.Chvílí jsem jej poslouchala včera na Čt 24. I tentokrát jsem to déle nevydržela. Několikrát jsem mu dala šanci aby mě odpoutal od antipatie k němu a přesvědčil mě svými věcnými argumenty. Jenomže on mě stále jen utvrzuje v tom, že jeho vysoké až arogantní sebevědomí pramení z jeho úměrně ohromné hlouposti. Abych se vyjádřila ke své spokojennosti - " On je blbej jak necky !!!" 

0 0
možnosti

pepa

11. 9. 2009 11:37
ale sobotka se choval spravne

ono jiz jednou bylo rozhodnuto ze nazor snemovny ( senatu) je bran jako pravoplatny kdyz se o nem senmovna usnese.

tim padem keci zaoralka , sobotky nemel brat US vubec v potaz

0 0
možnosti

www.pimpaku.cz

11. 9. 2009 11:12
Můžeme spekulovat: co by bylo, kdyby tam a tehdy měli ÚS

Nejsme historici, můžeme proto spekulovat. Ústavní soud v jiné zemi a v jiné době by rozhodoval jinak, než ten náš včera v Brně, ale zkusme zauvažovat, jak by se svět vyvíjel, kdyby podobnou instituci měli:

- v roce 1933 v Německu, když přijímali tzv. "norimberské zákony"

- v roce 1917 v Rusku, když Leninova vláda přijímala tzv. "dekret o půdě" a "dekret o vládě lidových komisařů"

- v Československu v roce 1948, když komunisté, přestože neměli parlamentní většinu, zcela ovládli státní aparát nebo v Československu v roce 1969, když se přijímal tzv. "pendrekový zákon"

http://www.pimpaku.cz/content/stavn-soud-d-l-k-emu-byl-vytvo-en" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pimpaku.cz/content/stavn-soud-d-l-k-emu-byl-vytvo-en

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

11. 9. 2009 13:18
Re: Můžeme spekulovat: co by bylo, kdyby tam a tehdy měli ÚS

Co by bylo? Omezili by tam pravomoci Ústavního soudu.

0 0
možnosti

Dino

11. 9. 2009 10:38
Souhlas

Politici se chovají přesně ve stylu těch předlistopadových. Stranická legitimace jedno jaké barvy hned zvyšuje IQ a schopnosti rozumět všemu a dává všechny předpoklady i k řízení zeměkoule. Ústavní soud jim však ukázal jejich místo v "tvaru". Řada okoukaných kreatur různých barev by měla z politiky zmizet. Pravda je, že parlament by byl poloprázdný, ale nejsme ještě na tom tak špatně, aby nemohli přijít noví soudní, chytří,skromní a poctiví lidé místo nich.

0 0
možnosti

Dino

11. 9. 2009 10:31
Souhlas

0 0
možnosti

LICHTNŠTAJN

11. 9. 2009 9:41
Zastupoval-li

Zaorálek u Ústavního soudu Vlčka, vyšlo to nastejno. V ČSSD by nikoho lepšího nevyštrachali. To je celková bída opozice, která dokonale zvládá negativismus, ale něco kloudného není schopna vymyslet!

0 0
možnosti

čm

11. 9. 2009 10:14
Re: Zastupoval-li

Bída opozice? kdo teď vlastně je? A nevšim sem si, že by ODS zvládala pozitivní přístup lépe. V představách pana Topolánka lítají atomový bomby, Langer si hraje s bitevní lodičkou ve vaně na pankráci...

0 0
možnosti

Ronaldo

11. 9. 2009 9:20
ÚS překročil pravomoc

ÚS soud by neměl zneužívat článku k ochraně podstatných náležitostí demokratického a právního státu. Tento článek slouží jako naprostá vyjímka použitelná v případě nástupu totality. To se jistě neděje. Suverénem je lid, který uplatňuje moc prostřednictvím volených zástupců, nikoli skrzevá ústavní soudce...

0 0
možnosti

davos

11. 9. 2009 9:34
Re: ÚS překročil pravomoc

Co to blábolíš? ÚS je poslední instituce, která se chová a většinou rozhoduje podle zdravého rozumu a to je jeho úkol! Volby o pár týdnů později nejsou problém stejně jako rozpočet, který může jet podle provizoria. Navíc, když se byli politici, mimochodem je platím z daní a kdyby takto pracovali moji zaměstnanci dávno bych je musel vyhodit, byli schopni domluvit a sejít kvůli volbám, proč to samě nejsou schopni kvůli rozpočtu...?

0 0
možnosti

ateista

11. 9. 2009 8:59
ještiní tupci nikdy nedokáží řešit nějaký svůj problém

s nadhledem a vizí nějakého budoucna.

0 0
možnosti