Ano je to normalni kachna. Obrazky tohoto navrhu pochazeji z knihy o prototypech ktera byla vydana v rice 2003. Ted si nevzpominam jak se jmenuje ale je to tak...
Vzpominam si ze kniha ma nazev skladajici se ze dvou slov a jedno z nich je Aerospace
http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=1738" target="_blank" rel="nofollow">http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=1738
Hip hip hurá fašistické vědě reklam na průmyslové výrobky typu masový hrob!! Až žije folkswágen a další skvělé hitlerovské firmy, co zde vydávají noviny!!!
to je zase odbornej clanek jak noha. hlavne ze se konce kridel nedostaly do sektoru B4, to by motory nemohly mit proudnice v sousednim sektoru B5 tudiz by avion nikdy nevzletl.
nejvetsi perla je ze cestujici oceni letiste ktera se diky nove technologii sumnych avionu prestehujou do mesta.
Revu motoru se mozna vyhnete, ale urcite neuniknete upeni zvracejicich spolucestujicich. Cestovani v uzavrenem prostoru v turbulenci je skutecne zazitek, ktery si nikdo nenecha ujit.
Podle výzkumu na tzv. cryoplanes budou letadla vypadat podstatně jinak kvůli palivu, kterým má být kapalný vodík. Ten má úplně jiný požadavky na objem, tvar a umístění nádrží, což se promítne do výsledných konfigurací letounů.
Nakladni Airbus A 380F uz v minulosti zacal prohravat s novym prodlouzenym Boeingem B 748F valku o objednavky. Tento zmodernizovany nakladni Boeing mel vice zakazek nez nakladni Airbus a dnes oznamil jeden ze 3 zakazniku na A380F , Fed Ex, kancelaci svoji objednabky 10 A389F , takze objednavky nakladniho Airbusu klesly z 25 na 15 , a pocet zakazniku ze 3 na 2 a to je tak maly pocet, ze mozna nebude mit ani cenu nakladniverzi A380 rozjizdet . Pri tom nakladni letecka doprava roste mnohem rychleji nez osobni preprava. Toto poskodi cely projekt A380, ktery ma tim padem uz jenom 149 objednavek, i kdyz Airbus predpovidal , ze bude mit do konce roku 2005, 200 objednavek.
To je nám ale nadělení, panečku.