Diskuze
Podprahová reklama prý zabírá
Děkujeme za pochopení.
kraviny
Když šeptáte hluchému za zády, reaguje snad ?
Jakýmkoliv způsobem? To je princip údajného podprahového sdělení. Když je něco podprahové, tak to neregistruji vůbec. Pokud něco nezaregistruji, tak to prostě nemá žádný vliv.
Jiná věc je, když se mihne filmové okénko. Jde o záblesk, je registrovatelný, ale není už podprahový.
Je to volovina, vhodná nanejvýš k napálení hochštaplerů.
Naca
Re: Když šeptáte hluchému za zády, reaguje snad ?
Promiň, ale není to volovina, je to nepřesně napsané. Nezaregistruje to tvoje vědomí, tedy to nemůžeš nijak posoudit a ani se tomu bránit. Registruje to tvoje podvědomí prostřednictvím zraku. Je to jakési obejití "fire-wallu". Snad to po ránu nebulo moc zamotané.
NICE DAY!
Martinka
Přečetla jsem si zajímavé....
Přečetla jsem si zajímavé teoretické a praktické informace o podprahové sugesci a to včetně různých odkazů na: http://www.kolumber.com/ asi na tom něco bude, copak nám asi běhá za formulky na takové Frekvenci 1, Blaníku a podobných komerčkách, mr. Kolombo asi o tom ví mnohem více..:-)
Novotnas
3 tisiciny sekundy
Myslim ze zobrazit obrazek v kine na 3 tisiciny sekundy je vykon hodny obdivu.Nebo ze by meli rychlobeznou promitacku???
Pajkarr
Re: 3 tisiciny sekundy
Ono i tech 23 milisekund je zavadejici pro obyc. televizi. 50Hz sice odpovida 20ms, ale pri prokladani 2 pulsnimku je uz doba trvani jednoho snimku 40ms - tot minimum
mod
okolní vlivy
jistěžě zabírá,o to se přece vědci nemuseli trošku zbytečně snažit:-).jenže zabírá pouze v úzce separovaném prostředí.v případě nástupu vedlejších,silnějších okolních vlivů,tyto,separovené prostředí obyvykle,v dokazatelné míře přehluší.
koloušek
Zeptejte se poručíka Kolomba
Ten to řešil uř před dvaceti lety. A vrahem byl ten reklamní odborník, co to vymyslel. Já se těším, až se za deset let začne psát o tom, jak CR uchvátila na expu 2016 geniální mašinkou Perpetis.
Delirium Tremens
Re: Zeptejte se poručíka Kolomba
Něco jako Perpetis opravdu existovalo. Jenže se to jmenovalo Kontis podle slova "kontinuální".
viz. http://www.ft.vslib.cz/depart/kme/studenti/MichalCiochon/h1958_1980.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.ft.vslib.cz/depart/kme/studenti/MichalCiochon/h1958_1980.html
Hledej slovo Kontis.
Abonent
Jednoznačný důkaz úspěchu podprahové reklamy
Škoda, že chlapci-výzkumníci z Radboud Universiteit neznali české medvídky od Kolína ("Pane, pojďte si hrát !"). Mohli si ušetřit námahu a výdaje, viz původní článek :
http://www.newscientist.com/article/mg19025494.400.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.newscientist.com/article/mg19025494.400.html
Podprahové sdělení z tohoto roztomilého filmu pánů Pojara, Urbana a Štěpánka viděla od roku 1965 většina občanů ČSSR, a výsledek byl jednoznačný a snadno měřitelný.
Ve volbách diváci-voliči odevzdávali pravidelně nejvíc hlasů kandidátům Národní fronty, vystupujícím pod heslem "Podporou kandidátky NF podpoříte světový MÍR". A 99% hlasů, no není to ten nejlepší důkaz účinků podprahové reklamy ?
modrý
Doufám, že
někdo k tomu kompetentní podá trestní oznámení na ČT z důvodu propagace stran a hnutí propagujících potlačení práv jednotlivce. Je to jen další důkaz bolševicko-socanské zhovadilosti, propagovat komoušské zvěrstva, jako tzv."mír"
Robert
jen tak
jakštakš chápu princip podprahové reklamy, ale princip tohoto experimentu mě dost uniká. Asi je to dáno způsobem napsání tohoto článku. Bída