Prodávat levnější derivát prémiové řady bot v Kauflandu je ukázka čiré marketingové demence. Designérům se nedivím, že jsou z toho otrávení.
jakoze ty baarvy jsou zasadni pro to jak bota funguje? hm :)
Barvy jsou zásadní pro to, jak se bota prodává. A o to u lifestylové obuvi jde.
Hodně tvrdá pata,ale jinak svého času nejlepší sálovky u nás.
Svého času? Možná v době kdy se tady nedalo nic jiného koupit. Dnes mají slušné boty na nohejbal a to je tak asi vše. Bohužel u nohejbalu na výběr moc není.
Dizajnovky. Moc funkční a ergonometrické nejsou. Není to můj styl boty a chybět mi nebudou.
Jasně, na sport nejsou, ale 66 je řada, která sází právě na vzhled a oslovuje ty, kdo chtějí mít něco barevného a stylového, navíc českého. A jsou kožené. Tady šlo i o celý projekt (výstava, kniha, obchody), který tradiční značku Botas nakopl a zviditelnil.