17. března 2016 7:09 Lidovky.cz > Relax > Design

Začíná pražský fashion week, kromě přehlídek zve i na konferenci

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Ukázka z kolekce Kateřiny Geislerové předvedené na podzimním Mercedes-Benz... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Ukázka z kolekce Kateřiny Geislerové předvedené na podzimním Mercedes-Benz... | foto: MBPFW

V Praze začíná jarní část českého fashion weeku. Kromě několika přehlídek předních českých značek a návrhářů nabídne nejnověji i odborná konference a oficiální showroom. Stejně jako v předešlých letech dorazí na akci, která potrvá až do pondělí, i zahraniční specialisté na módu.

Hlavní program se uskuteční od čtvrtka do neděle, kdy se v prostorách strahovského filmového ateliéru uskuteční série přehlídek. Nejnovější kolekci na příští podzim a zimu představí například návrháři Petra Balvínová, Lukáš Macháček, Jakub Polanka, Monika Drápalová, Pavel Brejcha, Kateřina Geislerová a další.

Celodenní konference, která se uskuteční tento pátek, pro profesionály i nadšence zainteresované v módním oboru nazvaná „Business Forward Forum by ČEZ & Forbes“ poskytne globální i lokální pohled na obchod s módou a designem.

Teprve dvaadvacetiletý fotograf Martin Faltejsek získal se sérií snímků ze zákulisí zářijového Mercedes-Benz Prague Fashion Week jedno z pěti ocenění pro mladé fotografy do 25 let Canon Junior Awards v rámci jednadvacátého ročníku soutěže Czech Press Photo.
Ukázka z kolekce Kateřiny Geislerové předvedené na podzimním Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.

Stejně jako v minulosti se na nadcházející konferenci představí v roli mluvčích významní mezinárodní profesionálové, svoji účast již potvrdila například renomovaná módní novinářka, bývalá redaktorka Vogue.co.uk a aktuální přispěvatelka Nowfashion a New York Times Jessica Bumpusová či zástupci úspěšných českých značek Tonak a Pietro Filipi.

O Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku čtěte také:

Druhý formát, který zesílí význam módního týdne pro odbornou veřejnost, bude první oficiální showroom s názvem „Re-see Showroom supported by Nespresso“, kde se autoři prezentovaných módních kolekcí setkají tváří v tvář s nákupčími, novináři, stylisty a kde budou mít možnost získat bezprostřední zpětnou vazbu a projednávat konkrétní spolupráce či obchody.

„Cílem našeho snažení je představovat českou módu domácí veřejnosti i světu a vytvářet našim návrhářům platformu srovnatelnou se světovými měřítky, kde mohou na profesionální úrovni nabízet svou tvorbu. K tomu neodmyslitelně patří setkávání předních světových odborníků, debaty o současných trendech a reagování na aktuální dění v módním světě,“ říká k novým aktivitám Lukáš Loskot, ředitel Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.

tohTomáš Holý
  • 0Diskuse




Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!