"Nové je to, že všechny značky se vrhly na sexy vzhled svého prádla, i tvůrci těch nejtradičnějších korzetů," cituje týdeník L'Express spolupořadatelku veletrhu Séverine Marchesiovou. Hovoří o elegantním sexy stylu s výstřihy.
ČTĚTE TAKÉ: |
"Ohledně barev se také objevuje velká rafinovanost, a to ve variacích červené, černé a modré. To vše s návratem velmi krásných materiálů včetně krajky a hedvábí," přibližuje nové trendy Marchesiová.
Pro uměleckou ředitelku několika značek dámského spodního prádla Stellu Cadenteovou jde o potvrzení ženskosti, ale bez vulgarity. "Konečně už ve všech chodbách veletrhu nepotkáváme průhledné vibračně-masážní modely," raduje se představitelka značek Rosy a Sans Complexe.
Toto nové rafinované spodní prádlo ale něco stojí - cena je mnohem vyšší, než bývá průměrný rozpočet Francouzek na prádlo. Ten podle autorů článku loni činil 99 eur (asi 2700 korun). Tržby v tomto odvětví dosáhly v loňském roce 3,5 miliardy eur, což je o 1,7 procenta méně než v roce 2012.