Není nad original, říkají rádi v Budějovickém Budvaru, když se chtějí odlišit od americko-brazilského Budweiseru. Vařit pivo pod podobným/stejným názvem prostě neznamená totéž... Takže ani Guinnes či Asahi nemohou být stejné.
Zajímavé by to mohlo být, pokud by doopravdy pocházelo z Japonska. Ani ten Guinness, aspoň u nás točený, určitě z Irska nepochází. Aspoň podle mých informací se vaří na Smíchově.
Nic proti tomuto pivu, není to zlé..... ale marketingové výpotky typu že ležák představuje "dokonalost, svěžest, čistotu, optimismus a nové výzvy a příležitosti“.... tak z toho fakt brečím smíchy... :-) Marketing některých značek někdy dosahuje opravdu obludných rozměrů. :-)
Nejvíc mě baví ty fortelné reklamy ve starodávném prostředí. A přitom to pivo reálně někdo vaří tak, že u computeru kliká myší.