Pátek 1. července 2022, svátek má Jaroslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Co můžete říct po sexu a zároveň při správě sociálních sítí? Na tweet Netflixu odpovídaly i nadnárodní firmy

Magazín

  16:12aktualizováno  18:11
„Co můžete lidem říct během sexu a zároveň, když spravujete twitterový účet firemní značky?“ zavtipkoval ve čtvrtek na twitteru americký streamovací gigant Netflix. Nevědomky tak v diskuzi spustil lavinu vtipných odpovědí od miliardových nadnárodních firem. Virální twitterový příspěvek od té doby nasbíral přes 400 tisíc lajků.

Twitter (ilustrační foto) foto: Reuters

Šance, že by globální korporace někdy společně vtipkovaly v diskuzi pod příspěvkem na sociálních sítích, je mizivá. Minulý týden se to ale stalo. Na lechtivou otázku na twitterovém účtu amerického Netflixu odpověděly desítky nadnárodních firem a značek.

Miliardář Musk označil na twitteru jeskyňáře za pedofila. Pomluvy se nedopustil, rozhodl soud

Mezi nimi byly společnosti napříč všemi specializacemi - filmová studia, fastfoodové řetězce, internetové aplikace nebo technologické společnosti.

„Pro lepší výsledek použijte prsty,“ odpověděla v komentáři pod tweetem firma ColourPop Cosmetics, která vyrábí makeupové výrobky. „Můžeš do mě sáhnout až po loket,“ napsal účet značky bramborových chipsů Kettle Brand Chips.

Některé ze společností se ve svých odpovědích nebály vytasit s čísly. „Z nuly na šedesát za 3,5 sekundy,“ odpověděla na status automobilka Audi. Společnost Kraft Macaroni & Cheese, která se zabývá výrobou těstovin, zase zaspekulovala, že „to bude trvat 7 až 10 minut“.

Do diskuzního vlákna se neváhaly zapojit ani média. Ve sloupci odpovědí lze najít komentáře twitterových účtů televizního kanálu Discovery, Animal Planet, Youtube TV nebo sociální sítě Instagram. „Nezapomeň se podělit o svůj zážitek se zbytkem komunity,“ napsal pod příspěvek foodblogerský server Yelp.

V konverzaci nechyběly ani komentáře celebrit. Do diskuzního vlákna přispěli rapeři Snoop Dog, Diddy nebo rocková skupina Blink 182. „Mandalorian pokračuje v dominanci,“ napsal filmový portál IMDb s odkazem na oblíbený scifi seriál.

Virální diskuzní vlákno na účtě Netflixu je jeden z posledních znaků toho, že firemní značky komunikují ke svému publiku na sociálních sítích více uvolněněji než předtím. To, že nadnárodní značky otevřeně vtipkují o sexu, značí odklon od tradičního marketingu sociálních médií, tvrdí Todd Bacile, profesor marketingu z Loyola University New Orleans.

„V poslední době můžeme vidět více a více značek, jak posouvají hranice a používají sociální sítě jako cestu k tvorbě synergie a napětí mezi konkurencí. Díky tomu mají editoři sociálních sítí větší svobodou v tom, co zveřejnit a co ne,“ řekl Bacile pro zpravodajský server NBC News.

Cesta do Chorvatska 2022: Jak projet rozkopané Slovinsko a tankovat v Maďarsku

Premium Dobrá zpráva pro dovolenkáře mířící autem na Jadran. Cesta byla letos hladká, na nejrychlejší trase přes Vídeň, Graz...

Zbraně, které zaskočily Putina: „Muskovo“ bombardování

Premium Už druhý den po nočním překročení hranic měli triumfálně projíždět centrem Kyjeva, po čtyřech měsících místo toho vězí...

Jet sto třicet, nebo zpomalit? Na dálnici můžete uspořit litry paliva

Premium Ceny paliv opět atakují rekordy. Také si všímáte, o kolik víc řidičů jezdí poslední měsíce „na spotřebu“? Vyzkoušeli...

Mohlo by vás zajímat