Neděle 24. ledna 2021svátek má Milena 2 °C sněžení Předplatné LN
aktualizováno  Lidovky.cz > Relax > Zajímavosti

Co můžete říct po sexu a zároveň při správě sociálních sítí? Na tweet Netflixu odpovídaly i nadnárodní firmy

Twitter (ilustrační foto) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Twitter (ilustrační foto) | foto: Reuters

„Co můžete lidem říct během sexu a zároveň, když spravujete twitterový účet firemní značky?“ zavtipkoval ve čtvrtek na twitteru americký streamovací gigant Netflix. Nevědomky tak v diskuzi spustil lavinu vtipných odpovědí od miliardových nadnárodních firem. Virální twitterový příspěvek od té doby nasbíral přes 400 tisíc lajků.

Šance, že by globální korporace někdy společně vtipkovaly v diskuzi pod příspěvkem na sociálních sítích, je mizivá. Minulý týden se to ale stalo. Na lechtivou otázku na twitterovém účtu amerického Netflixu odpověděly desítky nadnárodních firem a značek.

Mezi nimi byly společnosti napříč všemi specializacemi - filmová studia, fastfoodové řetězce, internetové aplikace nebo technologické společnosti.

„Pro lepší výsledek použijte prsty,“ odpověděla v komentáři pod tweetem firma ColourPop Cosmetics, která vyrábí makeupové výrobky. „Můžeš do mě sáhnout až po loket,“ napsal účet značky bramborových chipsů Kettle Brand Chips.

Některé ze společností se ve svých odpovědích nebály vytasit s čísly. „Z nuly na šedesát za 3,5 sekundy,“ odpověděla na status automobilka Audi. Společnost Kraft Macaroni & Cheese, která se zabývá výrobou těstovin, zase zaspekulovala, že „to bude trvat 7 až 10 minut“.

Do diskuzního vlákna se neváhaly zapojit ani média. Ve sloupci odpovědí lze najít komentáře twitterových účtů televizního kanálu Discovery, Animal Planet, Youtube TV nebo sociální sítě Instagram. „Nezapomeň se podělit o svůj zážitek se zbytkem komunity,“ napsal pod příspěvek foodblogerský server Yelp.

V konverzaci nechyběly ani komentáře celebrit. Do diskuzního vlákna přispěli rapeři Snoop Dog, Diddy nebo rocková skupina Blink 182. „Mandalorian pokračuje v dominanci,“ napsal filmový portál IMDb s odkazem na oblíbený scifi seriál.

Virální diskuzní vlákno na účtě Netflixu je jeden z posledních znaků toho, že firemní značky komunikují ke svému publiku na sociálních sítích více uvolněněji než předtím. To, že nadnárodní značky otevřeně vtipkují o sexu, značí odklon od tradičního marketingu sociálních médií, tvrdí Todd Bacile, profesor marketingu z Loyola University New Orleans.

„V poslední době můžeme vidět více a více značek, jak posouvají hranice a používají sociální sítě jako cestu k tvorbě synergie a napětí mezi konkurencí. Díky tomu mají editoři sociálních sítí větší svobodou v tom, co zveřejnit a co ne,“ řekl Bacile pro zpravodajský server NBC News.

Poslali jste životopis a marně čekáte na reakci. Proč jiným odpovědí, ale vám ne

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Jak žádají o práci bílé límečky a jak ty modré? Na koho nasazují personalisté robota? A proč se zájemcům o práci z...

Malý stěhovák pro rodinu. Měřili jsme, který kombík je ten nejlepší

Velký srovnávací test kombíků: Opel, Renault, Kia | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Ve velkém testu jsme srovnali tři kompaktní kombíky, které mohou být alternativou populární octavie. Navíc nejsou tak...

Jak bude za času Vodnáře? Býci se dočkají lásky, dařit se bude Pannám

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Vládu na nebi si jednotlivá znamení zvěrokruhu předávají podle toho, jak do nich vstupuje Slunce, což bývá vždy kolem...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!