Neděle 19. ledna 2020svátek má Doubravka -1 °C sněhové přeháňky Předplatné LN
aktualizováno  Lidovky.cz > Relax > Zajímavosti

Co můžete říct po sexu a zároveň při správě sociálních sítí? Na tweet Netflixu odpovídaly i nadnárodní firmy

Twitter (ilustrační foto) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Twitter (ilustrační foto) | foto: Reuters

„Co můžete lidem říct během sexu a zároveň, když spravujete twitterový účet firemní značky?“ zavtipkoval ve čtvrtek na twitteru americký streamovací gigant Netflix. Nevědomky tak v diskuzi spustil lavinu vtipných odpovědí od miliardových nadnárodních firem. Virální twitterový příspěvek od té doby nasbíral přes 400 tisíc lajků.

Šance, že by globální korporace někdy společně vtipkovaly v diskuzi pod příspěvkem na sociálních sítích, je mizivá. Minulý týden se to ale stalo. Na lechtivou otázku na twitterovém účtu amerického Netflixu odpověděly desítky nadnárodních firem a značek.

Mezi nimi byly společnosti napříč všemi specializacemi - filmová studia, fastfoodové řetězce, internetové aplikace nebo technologické společnosti.

„Pro lepší výsledek použijte prsty,“ odpověděla v komentáři pod tweetem firma ColourPop Cosmetics, která vyrábí makeupové výrobky. „Můžeš do mě sáhnout až po loket,“ napsal účet značky bramborových chipsů Kettle Brand Chips.

06.prosince 2019 v 04:24, příspěvek archivován: 09.prosince 2019 v 14:39

@netflix You can go elbow deep in me

Některé ze společností se ve svých odpovědích nebály vytasit s čísly. „Z nuly na šedesát za 3,5 sekundy,“ odpověděla na status automobilka Audi. Společnost Kraft Macaroni & Cheese, která se zabývá výrobou těstovin, zase zaspekulovala, že „to bude trvat 7 až 10 minut“.

06.prosince 2019 v 17:04, příspěvek archivován: 09.prosince 2019 v 14:25

@netflix Can take anywhere between 7-10 minutes.

Do diskuzního vlákna se neváhaly zapojit ani média. Ve sloupci odpovědí lze najít komentáře twitterových účtů televizního kanálu Discovery, Animal Planet, Youtube TV nebo sociální sítě Instagram. „Nezapomeň se podělit o svůj zážitek se zbytkem komunity,“ napsal pod příspěvek foodblogerský server Yelp.

05.prosince 2019 v 21:53, příspěvek archivován: 09.prosince 2019 v 14:32

@netflix Please share your experience with the community.

V konverzaci nechyběly ani komentáře celebrit. Do diskuzního vlákna přispěli rapeři Snoop Dog, Diddy nebo rocková skupina Blink 182. „Mandalorian pokračuje v dominanci,“ napsal filmový portál IMDb s odkazem na oblíbený scifi seriál.

05.prosince 2019 v 22:14, příspěvek archivován: 09.prosince 2019 v 14:47

@netflix The Mandalorian continues to dominate

Virální diskuzní vlákno na účtě Netflixu je jeden z posledních znaků toho, že firemní značky komunikují ke svému publiku na sociálních sítích více uvolněněji než předtím. To, že nadnárodní značky otevřeně vtipkují o sexu, značí odklon od tradičního marketingu sociálních médií, tvrdí Todd Bacile, profesor marketingu z Loyola University New Orleans.

„V poslední době můžeme vidět více a více značek, jak posouvají hranice a používají sociální sítě jako cestu k tvorbě synergie a napětí mezi konkurencí. Díky tomu mají editoři sociálních sítí větší svobodou v tom, co zveřejnit a co ne,“ řekl Bacile pro zpravodajský server NBC News.

Premium

Převratná metoda z IKEM: jak zhubnout přeprogramováním metabolismu

Marek Beneš z pražského Institutu klinické a experimentální medicíny (IKEM) je... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Lékař Marek Beneš je už třetím rokem vedoucím lékařem projektu, při kterém se pomocí laseru „oslepí“ nervové buňky...

Premium

TEST: Vyplatí se benzin, hybrid, nebo diesel? Spočítali jsme to

Redakční srovnávací test dieselu, benzinového auta a hybridu | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Auto máte vybrané, co mu ale dát pod kapotu, aby vás provoz vyšel co nejlevněji – klasický benzin, úsporný diesel, nebo...

Premium

Pozor na ně. Vztahové chyby žen, kvůli kterým od nich muži utíkají

Ztracená důvěra ženy může znamenat konec vztahu. Záleží, jak se k dané věci... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Vidět chyby na druhých je snadné. Mnohdy však postrádáme sebereflexi. Schopnost přemýšlet o sobě a vlastním jednání....

NENECHTE SI UJÍT: Výprodeje Gues, CK, O bag a Desigual, které stojí za to
NENECHTE SI UJÍT: Výprodeje Gues, CK, O bag a Desigual, které stojí za to

Vánoce jsou za námi, nastává čas výprodejů. Udělejte si radost a oživte svůj šatník novým módním kouskem, který je navíc za zlomek původní ceny. Máme pro vás tipy na ty nejzajímavější značky, které si zamilujete. Jsou módní, stylové a originální. Kde je seženete nejlevněji?