Na druhou stranu.... Seděl-li by i nadále otec dále od svého syna, tak v případě havárie aeroplánu by se zvýšila pravděpodobnost, že aspoň jeden z rodiny přežije.
a toho jeho syna vysadili s nim?...nebo mu ho zase odvezli?
Nějak v tom článku chybí informace o omluve společnosti a o potr
estání posadky
Chtěl to vyřesit okamžitě, tak to udělali.
Smartwings - to je v letecké branži něco jako lowcost třída u Regiojetu? Šak ona tomu masovému létání ta milá švédská aktivistka brzy zatne tipec.
Je tot s těmito leteckými společnostmi stress. Člověk si hlídá pořád nějaké změny v předpisech o zavazadlech, netové odbavení a různé vychytávky jak z Vás vytáhnout další peníze. Např. že rodinu rozesadí po celém letadle, pokud si nepřiplatíš...atd...
To je sprosty takhle rozdelit rodinu.
Se Smartwings jsem jednou letěl a už bych to nechtěl nikdy v životě zažít, bylo to šílené......
SMARTwings zase nejsou tak SMART, tak jak o sobě tvrdí. Zákazník tam není pro ně, oni pro zákazníka. Našlo by se dost dospělých rozumných cestujících, kteří by vyhověli vystrašenému otci a dítěti. Né kaźdý se cítí dobře v letadle. Na to SMARTkřídla nějak zapomněly.
Já bych to tak nehrotil.
Představuju si: při nástupu pán vznesl požadavek/prosbu. Letuška celkem pochopitelně nechtěla nechat stát frontu na schůdcích, notabene nevědouc, jestli a kdo zůstal doma, tak řekla "Rozsadíme lidi a uvidíme, co se dá dělat". Načež na to zapomněla/se na to vykašlala a pán začal trojčit ve startujícím letadle. A jestli na ně letový dispečer pokřikoval "Jedu, jedu, dejchá vám na záda kolega", bylo ze snadno řešitelné provozní drobnosti neštěstí.
Ze svědectví o volném místě uvedeném v článku vyplývá, že posádka mohla problém řešit - pokud by měla dobrou vůli. Možná ji neměla kvůli jeho nevhodnému chování, protože z antisemitismu ji jistě podezírat nemůžeme.