"promlouvají" poslové blbosti .......železnice, ať tito chtějí nebo ne, je pouhým doplňkovým druhem dopravy, její význam spočívá v přepravě nákladu na větší vzdálenosti. Jestli si tito troubové myslí a svoje blbosti pouští do éteru, že železnice spasí systém zásobování čímkoli svojí kapacitou, nechť nalistují dopravní ročenky ( na webu ministerstva dopravy ) a zjistí si statistiky vnitrostátní nákladní dopravy. I kdyby železnice svojí kapacitu zdvojnásobila ( prakticky to nejde ) na silnicích by to ani nebylo poznat. Nehledě na skutečnost, že kombinovaná přeprava přepravované zboží prodražuje a dodací lhůty prodlužuje. Dále bych doporučil statistiky dopravních nehod s účastí kamionů...... pak by zjistili tito "prodejci hrůzy ze smrti pod kamionem", že počet nehod je pod hranicí 5 % celkového počtu dopravních nehod. Pozor, nemotat do jednoho pytle "nákladní auta" a kamiony. Nákladním autem už je rozuměn i pick-up.
kamiony ze silnic a dálnic okamžitě minimlně z 50% pryč a natrvalo . Jedině tak se ještě někdy v budoucnu bude na silnicích jezdit a ne NEDOBROVOLNĚ UMÍRAT POD ZKU/RVE/NÝMI KAMIONY .....
ridici jsou unaveni, protoze je jejich otrokari nuti makat a makat a pak nevidej na silnici ani caru, natoz druhe mensi auto, mely by byt premisteny cele trailery na zeleznici, jen nas cela Evropa vyuziva a nam oak nicej zivoty a zivotni prostredi.
Kamióny povolit jen z fabriky do nejbližší železniční stanice a je po takovým bordelu na silnicích Vše na trať a budeme volně dýchat
Tohle není kamion, ale nákladní vůz kamion je souprava z tahače a návěsu.