Redakce Lidovek před týdnem vyzvala čtenáře, aby přispěli svými úlovky na odstrašující výlohy českých obchodů. Mezi nimi jistě ční výzdoba, která nápisem láká na grilování, za výlohy se však skví náhrobní kameny a další předměty funerálního charakteru. Jak vidno, tuzemští obchodníci si svoji každodenní vizitkou hlavu nelámou.
„Je důležité si uvědomit, že výloha je obchodníkova vizitka. Jeho jeviště. Signál, který dává zákazníkům. Obchodník má velmi často jen několik vteřin na to, aby zákazníka, který jde kolem, zaujal a ten vkročil do obchodu a utratil u něj své peníze,“ upozornila Romana Sudová, majitelka společnosti VeVýloze.cz, která se specializuje aranžmá výloh.
Podle jejích zkušeností je nešvarů mezi českými obchodníky a jejich výstavkou ve výloze celá řada. To dokreslují i fotografie zaslané do redakce. Výlohy bývají často přeplácané, vystavují věci,které se neprodávají, v horším případě postrádají jakékoliv zboží. Jindy jim zas dominují jen reklamní poutače.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |