můžou za to řadoví zaměstnanci nebo management? Pokud firma musí propouštět má propouštět zaměstnance nebo přeplacený neschopný management, který vede firmu do krachu?
nejprve stávkovali protože se jim nelíbila resktruktualizace ČSA a jejich přechod do dceřiné firmy a nyní když svojí hloupou akcí pomohli k dalšímu propadu ČSA kňučí a žádají politiku o záchranu firmy do které si předtím rádi kopli. Žádnou podporu soudné veřejnosti nemohou čekat- nezaslouží si ji.
Za tech 20 let pani piloti nasbitali v kolektivnich smlouvach takove vyhody, ze jsou "nepropustitelni". A diky jejich megaplatum jsou CSA v takovejch sr****ch, v jakych jsou. Samozrejme nejsou v tom sami, vzdyt je to statni podnik.. Predstavenstvo za odmenu. Dozorci rada za odmenu. Vsechno tohle potopilo tenhle podnik uz pred nekolika lety. A jestli je tu nejaka sance na zachranu, tak je to prave to, co se deje. Bud budou vsichni piloti letat jeste dva mesice a pak konec, nebo polovina pilotu mozna dalsich X let.. Takze co je lepsi?
skončí ve švarcsystému, takové ,,děvky,, na telefon.
A tak se privatizuje v Čechách.z velké firmy se pod různými záminkami udělá malá a neschopná a pak se prodá se ziskem do zahraničí s tučnými prebendami pro stávající vedení.A najednou to bude firma zisková a i slovák už se u nás přiživuje,vidouc ,jak se to tu dělá.Na Slovensku by ho hnali bičem!Inu když nám do politiky kecá televizní křapací hlásek ze slovače,proč by těch vyčůránků nemolo být více.Zaměstnanci jsou těmhle hyenám šuma fuk!!
No nejsem si jist,zda-li je ČSA tak lukrativní.Měla se privatizovat už dávno,určitě by lépe hospodařila,než tahle trafika pro vysloužilé neschopné politiky.
Doporučuji tentýž postup. Nástupní plat po každém vydírání jen těm nejlepším, co dali výpověď, ti dobří už slušně zaplaceni jsou a léčí, vyděrači jen překáží...
. . . privatizovat za moc miliard Kč?
Proč ti naší slavní politici u moci již 20 roků, kteří jsou našimi zástupci, nepřipravují pro občany třetí vlnu velké privatizace, když již máme jasný právní řád o cenných papírech a jsme všichni dostatečně poučeni?
Jde o majetek státní = všech občanů.
Ať si následně investoři zahraniční či domácí odkoupí akcie od občanů. Víme již jakou budou mít cenu na trhu s cennými papíy, neměli bychom být opět okradeni.
Je to téma, ta třetí vlna velké privatizace, pro neparlamentní menší strany spolu se stranou Věci Veřejné.
Okolo roku 2000 mela CSA hodnotu okolo 10 miliard korun. Politicka rozhodnuti vynesla do cela pana Tvrdika a jeho socialistickou squadru (podporovanou ODS sedici v dozorci rade). CSA se zacala dostavat do cervenych cisel. Pote, co byl pan Tvrdik odvolan, CSA se zacaly rozprodavat pod taktovkou ucetniho spravce. Ucetni cena se dostala nekam na uroven jedne miliardy. V te dobe se o nakup hlasily pouze Aeroflot a investicni skupina OpenSky. CSSD zablokovala mozny nakup. Dnes je CSA fakticky neprodejna. Obcane (vlastnici, investori) ani nevi, ze se majetek CSA potichu rozprodal nebo se ucetne prevedl na dcerinou spolecnost (vi nekdo jeji strukturu??? je v ni jeste vubec stat majorinim vlastnikem???) CSA, diky masivnim rozprodejum majetku vcetne letadel, musela opustit svoje nejlukrativenejsi linky (napriklad Praha-NY a jine dalkove lety). Tlak na piloty a jejich dalsi propousteni pouze ukazuje realitu - dalsi prevody majetku do dcerinne spolecnosti ci dalsi rozprodej. ... Pod spravou tandemu ODS-CSSD Ceska republika ztratila svoji leteckou spolecnost. top0625top@live.com
skutečně myslí, že eventuální kupec by zachoval ČSA ve stejné velikosti? To bych tedy od lidí na takové úrovni vzdělání nečekal. Pokud vím redukují stavy téměř všechny světové letecké společnost a letecká doprava jako taková zažívá citelnou krizi. Pochybuji, že by letecké odbory znaly východisko jiné, takové aby zůstaly zachovány počty míst a platy rostly.
Neměl by se propustit spíš management, který problémy zavinil?