ou na Messengeru. Mí přátelé mají k Messengeru podobný odpor. Jednostranně oslavné ódy nelze považovat za seriózní žurnalistiku, ta skutečně vypadá úplně jinak.
Hyperagresivní metoda Messengeru je odporná: Chceš na FB na mobilu do zpráv? Nainstaluj si Messenger, jinak tě těm nepustíme.
A komunisti měli ve volbách před rokem 89 skoro 100 % hlasů, protože lidi neměli na výběr. Metoda je stejná. Nemáš na výběr. V rámci vyváženosti bych poprosil Lihovky, aby napsaly stejně oslavný článek na volební úspěch komunistů před rokem 89. Mohl by to být takový hezký miniseriál: klidně by v něm mohla být óda na úspěšnost katolické církve ve středověku. Pravda, metoda vedoucí k úspěchu nebyla zrovna v bavlnce, ale stejně - ty volební úspěchy! Tolik uživatelů! To je prostě kouzelné! Proč zmiňovat čarodějné procesy, exkomunikace, vražky... jde přece jen o čísla vyjadřující úspěch, ne? O tom musíme napsat jednostrannou nevyváženou stať!
Já bych si Messenger nikdy nenainstaloval, kdybych k tomu hyperagresivní marketingovou strategií nebyl dotlačen. Je to aplikace, která zdvojuje něco, co předtím fungovalo, stejná upozornění vyskakují dvakrát, jednou na FB, jedn
Máte na výběr. WhatsApp, viber, kakao talk,....když to porovnáváte s politikou, tak všechny tyto aplikace i s facebookem jsou politické strany se svým programem. Vy si na základě tohoto programu vyberete koho zvolíte.