http://news.auto.cz/aktuality/testy-zimnich-pneumatik-2008-3-dil-rozmer-225-45-r-17.html
Pozor, at nedopadnete taky takhle
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?idvyrb=260&akce=nehoda_detail
venku - a mate na nem letni gumy - tak se ty pneumatiky v miste kde staly na zemi - zplosti.
Kdyz rano vyjedete, tak peknou chvilku ty gumy bouchaji. Nez se zahreji.
Proč se nutí do zimních a letních pneu? Jezdil jsem na OR6, byly celoroční. Tak proč se nevarábí? Loby výrobců jsou nejmocnější !!!!
Jenom tak náhodou přispusobit jízdu stavu a povaze vozovky K čemu jsou ti zimáky když na nich vletíš z neošetřené vozovky do rozmašírované solanky a to jeětě v zatážce.
To ty chytráku musíš samozřejmě na zimních i na letních. Ale na letních ti to prostě v zimě víc klouže. Na zimních projedeš zatáčku v klidu 60 km/h, na letních můžeš ve stejné zatáčce při 50 km/h vyletět...
zvládne, většina nehod je na vodě, kde zimní guma je absolutně na nic, vodou se obalí...gumařská lobby sice nemohla zimní už roky prodat, tak investovala do politiků...co se dá dělat, snad za rok na gumy do mokra také dojde
Proč myslíte, že zimní pneu v mokru NEfungují Už mi to pár lidí v česku řeklo (dokonce dva profíci kamioňáci), ale dle (docela objektivních) testů si ty zimní velké "drážky" s vodou dobře a velmi dobře "poradí"
Ty Firestone Winterhawek mám. Nepřijdou mi nějak extra komfortní, ani tiché. Jejich silnou stránkou jsou dobré vlastnosti na mokru, což vzhledem k tomu, že v zimě je většinou mokro a na hory nejezdím, je to hlavní. Jestli mi rozumite....
Ano, samozrejme. Ale nic nebrani tomu, aby sis tam "M+S" pripsal sam
... to je nějakej renonc, ne?
Mně tatínek ohledně zimních pneu učil, že klidně měsíc "dopředu" (a na jaře "dozadu") mohu mít (je to 100x rozumnější - zimní pneu o "měsíc" dříve/déle - než o jediný den "pozdě")