Zbytek ať zaplatí špeditérská firma, které kamion patřil. Prodají svůj autopark a skončí.
Generali pojišťovna si jistě takovým jednáním přiláká nové klienty, a ti ostatní jistě rádi zůstanou... :-)
No koukám, že si Generali dělají "skvělou reklamu"....
Mimoto domníval jsem se, že pokud je auto nedostatečně pojištěno, zbytek zaplatí ČKP, a pak to vymáhá na viníkovi... anebo to tak není?
Také je zajímavé že osobní auta mají běžně pojištění s limity 100/100 mil ... (35 je myslím minimum) ... a náklaďáky to mají nastejno??
Klasický ojeb pojišťovny. Brát pojištění za obě věci jim není proti srsti. Ale vyplatit za obě věci plnění již ano.
Pokud dobře koukám, že vlak ničil přívěs a dost poškodil i tahač, takže by se pojistka měla sečíst. Nebo chtějí tvrdit, že tahač se poškodil sám od sebe?
Tady ale nejde o škodu na tahači a přívěsu, ale o škodu jimi způsobenou. Vlastní škoda Poláka nikoho nezajímá, jde o pendolino za 200M.