Minuly tyden vzala ceska vlada uver ve vysi 8 miliard kc. na financovani techto vlacku.
Vojín Kotas - měl bych dotaz.
Není lepší mít co nejmenší počet typů? Pendolino, Bombardier - budiž. Ale s nákupem a zaváděním dalších typů si to už bedlivě rozmyslet. Další typ jen v případě, že bude mít skutečně výrazné přednosti před stávajícími typy.
pokud Vagónka Studénka nemá kapacity,ať to udělá Bombardier....
A Pars Nova ?????? Přeštěte si recenze na kvalitu repasovaných 810.
Porad mi to vrta hlavou....pro se kupuji Pendolina a proc to tak rychle nejezdi jako jinde ve svete....treba tady v Koreji mame KTX..http://info.korail.com/2007/eng/eng_index.jsp" target="_blank" rel="nofollow">http://info.korail.com/2007/eng/eng_index.jsp,podivejte se, pokud mate zajem... jezdim s nim casto a jezdi i 300km/h se vsim servisem. Pokud nemame trate uzpusobene na to, abychom mohli pouzit taky takove vlaky, proc se investuje do vlaku a ne do trati? Na co je mi vlak s pomalou rychlosti a jeste ke vsemu se zpozdenim? Pry ze za vyluku nemuzou? Nechapu. I pres obdobi tajfunu jsem tady zazil jen jedno zpozdeni a to bylo minus jedna minuta.
Konečně se přiznali,že Pendolíno bylo politické rozhodnutí( a možná i tlak-všimné-atd).Každoročně jsou ztrátové (700 mil Kč,pokud se nemýlím).Bylo by lepší je prodat jinam.....tady je to mizerie.
Na českých kolejích by dnes vykolejila i "koňka".
Trať je v celé délce dvoukolejná, v úseku Praha-Běchovice - Poříčany dokonce trojkolejná.
Až tam vletí komando indočechů,tak bude půlkolejná.
Nemate svoje vyrobce (Skoda),ze musite kupovat od Bombardier? Vysrat se na to,dejte praci svym lidem
Pane Alois, ráčej číst, co je napsáno. Jednalo by se o závod Bombardier V ČESKÉ LÍPĚ. Takže tam asi Kanaďani nedělaj (Bombardier je původně kanadská firma, kdybyste náhodou nevěděl).
1) Řeč je o vlacích Bombardier, o kdo umí číst, tak se dozví, že by byly vyrobeny v ČR. A já tomu rozumím tak, že Bombardier a Pendolino jsou jabka a pomeranče. Akorát, že obojí jezdějí po kolejích.
2) Patří to sem jenom částečně. Naklápění vagonů u Pendolina je kvůli cestujícím, nikoliv kvůli nějaké mechanice vozů. Aspoň tak to tady psali chytrý lidi. Také jsem neslyšel o naklápění lokomotiv Pendolino, což může být ptákovina, jestli každý vagon má svoji pohonnou jednotku. Jak to je ve skutečnosti, já nevím. Není to moje parketa.
Naklaneniv zatackach je za ucelem rychlejsiho projeti zatacky. Naklani se cela souprava - jinak by to nemelo smysl.
To jsou jenom hezké obrázky do časopisů a novin, takových už bylo !
Ti, co zde čtou článek, tak se stejně takových vlaků nikdy na našich kolejích nedožijí a to hned ze dvou důvodů:
1) nejprve se musí každý měsíc vyplatit miliony na platy vedení ČD
2) musí se položit nová infrastruktura, aby po ní takové vlaky mohly jezdit a na to kraje nikdy nebudou mít ani korunu, protože je po vzoru von neuRatha rozdají na poplatcích apod.
Ivano, jdou k šípku. Ty miliony, co se platěj těm náčelníkům, je pár šušňů v porovnání s celkovými výdaji. Teda, ne že by jim nemohli něco ubrat, ale hlavně proto, že jsou to převážně trubci, kteří si jen chodí pro tučné platy. Neříkám, že všichni jsou trubci, někteří asi něco dovedou. Problém je poznat, kdo je co. Určitě ne podle toho, co píšou noviny.
to jsou ti, co dělají ta vadná letadla. Jakmile se vznese nad zem, praskne mu přední okno. Náš ministr zahraničí by mohl vyprávět. To budou asi znamenité vlaky.....
To letadlo nedělal Bombardier, ale Canadier, který Bombardier koupil až po té co jsme Challenger koupili.