Tady Kapsch někoho dobře zaplatil. Je jen otázkou koho a za kolik. Oni jsou za vodou a socani se vezou. Když to chtěl Kalousek změnit, tak všichni řvali, že je podpolacený. Jak úsměvné ve srovnání s tím, co se nyní děje na českém písečku. Jakmile je někdo spořivý a šetrný, hned se mu nadává a označuje se za zloděje. Tady veřejně krade ČSSD, nedodržuje zákony, min. financí si nahraje do vlastní kapsy 4.5 miliardy ve své podstatě proti zákonu a lidi mu ještě tleskají, státní rozpočet je ve větších dluzích při růstu ekonomiky než Kalouskův za světové krize, tak nevím, kdo byl lepší min. financí. Jen v Čechách se i nadále věří, že to někdo zařídí. Tak se nechte unášet slibama dále, přeji hezké sny.
Kloním se k názoru, že pan ministr Ťok prosazuje řešení, které by mohlo zajímat strážce zákonů. Za extrémně výhodnou smlouvu s Kapschem i za zmiňovaný dodatek o předání podkladů až při konci smlouvy jednak odpovídají konkrétní lidé, jednak se to ví dlouho a nakonec i tento pan ministr měl dva roky na řešení, takže se časový argument zdá slabý.
Mně se návrh s papírovými kupony pro nákladní dopravu nezdá vůbec špatný i když bude diskriminovat ty s menším provozem - u osobních aut to nikdo neřeší. Současný systém dojí dopravce a provozovatel mýtných bran z toho má miliardy. Takže stát by mohl mít obdobný zisk jako nyní a odpadla by motivace zkracovat si cesty přes silnice nižšího řádu.
Já nevím jak to opravdu je, jedno je však jisté, je to ryze odborná věc, které spíše rozumí Ťok než polovzdělanec Chovanec, navíc proslavený podvraťák. Proč to vytáhl právě teď, mně taky není jasné. A ta kampaň v Bakalově televizi a rozhlase je taky podezřelá. No, vypadá to, že je to další útok na ANO, z které je mně nevolno. Nejsem jejich volič a fakt nikdy nebudu, ale podpásovky se mi hnusí.
Že se nestihne udělat řádné technologicky neutrální výběrové řízení na výběr mýtného se ví už od loňského podzimu, kdy NKÚ zrušil výběr organizátora, tak co teď Chovanec čeří vodu?