tohle si nenechte ujít
http://www.tojesila.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tojesila.cz/
docela by me zajmalo kde topol na tohle vzal !!
Rozsirit "dalnici" o metr a trochu noveho povrchu je jen dalsi zlodejna.
Po navstevach Ciny kde buduji obrovske kilometry dalnic NAD ZEMI na pilirich
si myslim ze tech 200 kilometru z Brna do Prahy by slo dat na patro ktere by bylo jen pro osobni auta.
V nekterych mistech by se dokonce trasa nemusela presne shodovat.
Takove staveni by mohlo zacit v nekolika usecich najednou a mit to k provozu za tri-ctyri roky.
http://tojesila.cz/cz/s16/SKANDALY-ODS/c1588-Jak-ODS-vysava-statni-rozpocet/n2194-Statni-zakazka-za-stamiliony-shrabli-ji-ptackove-z-ODS-a-to" target="_blank" rel="nofollow">http://tojesila.cz/cz/s16/SKANDALY-ODS/c1588-Jak-ODS-vysava-statni-rozpocet/n2194-Statni-zakazka-za-stamiliony-shrabli-ji-ptackove-z-ODS-a-to
Podle hrubých odhadů se v ČR ve stavebnictví ročně dají úplatky ve výši 30 miliard korun, které jdou jako "provize" či jako "vedlejší stavební zakázky" různým politikům napříč politickým spektrem a úředníkům, kteří dávají kulatá razítka. Na každý kilometr dálnice je postaven jeden luxusní dům v ceně několika desítek miliónů korun. Ceny staveb v jejich průběhu narůstají geometrickou řadou, protože nároky politiků a státních úředníků jsou neustále vyšší. Proto i tato obří přestavba bude časem o pár desítek miliard dražší.
1. Nebude lepší počkat až se dostaví propojení D11-R35-R46 a odlehčí se zatížení D1?
2. Předpoládám, že ze zkušeností s D1 si vezmě MD příklad a všechny nově budované dálnice a R budou mít parametry pro 2+2 pruhy.
3. Doufám, že MD opustí před nedávněm publikovanou myšlenku, že nově budované D budou mít parametry R
Tyto výdaje znamenají, že se nedočkáme dálnice z Prahy přes Hradec na Olomouc a ani navazujících tahů, které měly a mohly výrazně odlehčit nesmírně přetížené D1. Znamená to, že se nevyřeší kolobující doprava v navazujících regionech.
Znamená to, že budeme neustále hloupě a draze jezdit ze severní a střední Moravy přes jih kolem Brna a stáčet se zpátky přes Vysočinu k severu do Prahy a naopak, místo toho, abychom jezdili přímou cestou východ - západ a naopak.
Znamená to, že i nadále se ucpe půlka republiky kvůli jednoho potenciálního kamionu, převráceného při nehodě napříč dálnicí, to nezachrání ani pět pruhů, které se uzavřou do vyšetření a zdokumentování nehody.
Znamená to ale, že i nadále máme ve sněmovně a ve vládě hlupáky, škrtící hladký chod republiky. Hlupáky, kteří odmítají pustit do dálnic soukromý sektor, který by nabídl občanům alternativu. Socialismus v Česku bez přispění Bruselu.
Všichni jsou hlupáci, jen Mirek je chytrák.
nato, že úsek do Kroměříže 6km stál nevím kolik, tak celá D1 za 18mld mi přijde levná ...
Už nyní platíme desítky miliard na úrocích na úkor naší životní úrovně a cpeme takto peníze nenasytným bankám. Jak asi museli být patřiční úředníci zkorumpováni stavebníky silnic, když připustili takovýto nesmysl. Ostatně nejdražší výstavba dálnic v Evropě mluví za vše.