Idiotské dráhy nechŤ se vrhnou na autobusovou dopravu a udělají místo v drážní osobní dopravě někomu, který nebude dopravovat lidi jako dobytek. Nevěříte? Sjedte si s ČD některým (jakýmkoliv) rychlíkem Praha -Č. Budějovice. Hnusné, smradlavé ,koženkové vozy NDR 30 let staré, bez generálních či jiných oprav. Něco tak nehorázného vuči uživateli neuvidíte v Čechách u žádného podniku. Jenom u rodinného stříbra ČD, st. p.
Proč troškařit, rozšířil bych aktrivity i o letecké spojení Praha - Norimberk.......
účetnictví, aby nemohly zneužívat dotace do železniční osobní dopravy? Nebudou-li tyto linky ziskové, znamená to, že jsou financovány z dotací. A za to by dráhy měly dostat pokutu a manažeři by to měli hradit jako škodu.
Jediné řešení - Jančura do vedení ČD! Jinak samzřejmě bojkotovat drážní autobusy...
Pro zvýšení zájmu o tuto dopravu bych doporučoval, aby servirky na palubě autobusu chodili zásadně "oben ohne".
Ha, takže ČD po nechopnosti řídit vlakovou dopravu začne fušovat do autobusový, jo, to dáva smysl... :-(
kdyz nas lidi dotujou. Misto aby se snazili dat dohromady ten svuj bordel, za nase prachy budou souperit se soukromnikem, ktery vydelava jenom z jizdneho.
Už se těším na dobu, kdy rychlíky budou žluté. Autobusy se vrátí k původní modré barvě. Ale bez vtipu: ČD nabídnou dumpingovou cenu a vymůžou si na státu:
Zproštění mýtného
Dotaci
Proč mám ze svých daní (= ze svého) platit lumpárny ČD. Docela by mě zajímalo o kolik má pan Radim Jančura nižší plat ve srovnání s G. řěditelem ČD (a kolik má náměstků, vrchních ředitelů, oblastních ředilů, náměstků nižších ředitelů a dalších zbytečných poživačů vysokých platů). Kdyby si ČD vzaly vzor v organizaci, místo pokusu o nekalou konkurenci.