Je fakt, že v případě velkých prémiových vozů BMW, Audi, apod. vychází elektrická verze na stejné peníze jako spalovací. Otázkou je, jak se kdo rozhodne, u nás ve firmě jsme v rámci obměny pořizovali dva prémiové vozy pro majitele, oba kusy koupené v naftě. Je to logické, dojezd na nádrž více než 1000 km a majitelé se nemíní obtěžovat s neustálým čekáním na nabíječkách. Ty elektrické verze nenabízí žádnou přidanou hodnotu.
Závazky jsme si dávali kdysi jako pionýři, Kristova noho, ta doba se vrátila, zase budeme dohánět a předhánět;))
Teď ještě sehnat dost zákazníků milionářů, jinak tohle všechno narazí parádně do zdi. Už aby to bylo
Vy si závazek dávat nemusíte, klidně můžete jezdit svým benziňáčkem nebo nafťáčkem. Také jezdím benziňáčkem, ale počítám že až doslouží tak ho už vyměním za baterkáč
Nu, Češi budou jako vždy mudrovat a brblat, ale svět si přesto dál půjde svou cestou Elektromobilita je nevyhnutelná, otázka je časový horizont který samozřejmě bude v různých částech světa různý.
O víkendu jsem viděl reportáž z Indonésie. Jak zemi pustoší bezhlavé těžení surovin na vyrobu baterií. Jen proto, aby bezmozci a ekoteroristé prosadili elektromobilitu. Opravdu si kvůli tomu necháme zničit planetu?
To ted zelene pitomce nezajima, je to 'jinde'. Az znici hospodarstvi Evropy, a jeste zbudou nejake prostredky, zmakcnou nas jeste vic, aby zachranili Indonesii a dalsi. Opet pro dobrou vec samozrejme.
Jako obvykle zapomenou na to, ze ten problem vytvorili sami.
To sú také marketingové fantazmagorie a tá tabuľka predpokladanej elektromobility už dupľom. Ešte by ma zaujímala podobná tabuľka u autobusov, dodáviek , nákladných áut a poľnohospodárskych strojov. Lebo v tomto sektore každý kto nie je na hlavu spadnutý nemôže uveriť, že do 2035 bude aj tu všetko bežať na baterky.
Nesmyslný je už nadpis. Přechod na EV auta nemá s přirozeností absolutně nic společného. Je to jen a pouze důsledek zákazu spalováků. Jinak by to zůstala jen zajímavá alternativa pro malou skupinu uživatelů. Takže vážení "novináři" nesnažte se diktaturu novodobých komančů z Bruselu omlouvat. Naprosto jste selhali v úloze hlídačů demokracie a svobody a naopak v tom vládnoucí elity podporujete svým předpo*raným přístupem.
Tak ceny jsou stále vysoké i když Tesla zlevňuje a vzhledem k cenám za jaké prodává v Číně tu prostor stále je.
Chtělo by to konečně nějakou levnou dobrou baterii do elektromobilů které 7x týdně oznamují ale realita stále vše při starém.
Elektroauta spalováky vytlačí, to je celkem jisté. Ale bylo by lepší, kdyby k tomu došlo přirozeným vývojem a ne brutální šikanou aut se spalovacími motory.
Ja bych doporucil vsechny jako tady pana redkatora, a ty ktere cituje si dukladne poznamenat ... no, a kdyby se to nahodou nepovedlo, tak pekne jmenovite kazdeho jednoho zaprahnout tak na 10 let do kar a voziku - jako nahradu za kolabujici dopravu.