To je tak, kdyz se jeden (dva) neuci zemepis. Treba dnes ma Morava ve Straznici hloubku hezkych 139 cm, coz na gumovy clunek tazeny ochrankou staci, ale na dopravu ne a na prepravu zbozi uz vubec ne. Nejkratsi spojeni mezi Moravou a Vahem ma prevyseni hezkych 600m (Bily karpaty to to statnikum fakt kazej). Kdyz budu klickovat a hledat cestu pro kanal, dostanu se na 180 km delky, ale i tak je potreba preskakat 300m vyskovej rozdil. I kdyby nakrasne existovala soustava plavebnich komor v nejvyssim miste nebudou mit vodu. Fyzika je taky proti, takze v tom vidim spiknuti intergalaktickeho charakteru!
Nejsme schopni splavnit ani kus Labe, a tento "projekt" je naprostá fantasmagorie.
Možná pro majitele rychlých osobních člunů ....
Je jasné že kanál Dunaj-Odra-Labe bude stavět Ficův Váhostav. I s odbočkou do Ficovy kapsy.
No kanál Rýn Dunaj, se také považoval za nemožný a postavili ho. Ovšem to byli němci.
To nic nebylo. To v Sovětském svazu zvládli díla ještě mnohem náročnější, například Bělomořsko - baltský kanál, který tam nadšení pracující velice rychle vybudovali ve třicátých letech. Tak mě napadá, že díky panu prezidentovi to máme teď v Moskvě dobré ... Třeba by nám s.Putin mohl v rámci utužování přátelských vztahů poskytnout potřebné know-how, to by pak byl Zemanův kanál postavený raz dva :-)
OK, spoluobčané, kanál nechcete jako megalomanství, tak dál skuhrejte na silnice ničené a dálnice zahlcené kamiony! Nechcete ani jezy na Labi a lživě demagogicky vykřikujete, že jezy, které mají už století zabudované rybí přechody, že zabrání tahu ryb. Koho chce Pámbu potrestat, toho raní slepotou.
Neměl jsem o Ficovi nikdy valne mineni, zato ted spadl az na dno
Neměl jsem o Ficovi nikdy valne mineni, zato ted spadl az na dno
My o tobě valné mínění také nemáme. A Ficovi nesaháš ani po kotníky.