Zákazníci Rohlik.cz museli v pátek a v sobotu na své objednávky čekat výrazně déle než je běžné, některé objednávky byly dokonce zrušeny úplně. Firma tvrdí, že došlo k selhání systému. „Běžná věc v běžný den, ale v období, kdy není ani sekunda na opravu, to znamenalo obrovské zpoždění pro mnoho objednávek,“ uvedl Čupr v omluvném dopise zákazníkům.
Rohlík.cz expandoval do zahraničí, prodává potraviny v Maďarsku |
Podle Čupra by bylo potřeba k uspokojení požadavků zákazníků před Vánoci využívat o 500 aut více, rozšířit objem skladových prostor na pětinásobek a výrazně navýšit počet zaměstnanců.
„Chtěli jsme pomoci ke klidným Vánocům všem. Jeli jsme na hraně. A pak nám zkolaboval systém,“ litoval Čupr.
Problém podle něj vznikl v komunikačním centru, které nebylo připraveno na nečekané problémy před Vánoci. Zákazníci tak museli déle čekat na telefonní spojení a vyřízení objednávek.
Rohlík.cz je největším internetovým obchodem s potravinami v Česku, jeho obrat loni stoupl o 52 procent na téměř 2,5 miliardy korun. Nedávno spustil prodej potravin v maďarské Budapešti a okolí prostřednictvím e-shopu Kifli.hu. Firma zde slibuje rozvoz nákupů do tří hodin od objednání, minimální objednávka bude za 5000 maďarských forintů (zhruba 385 korun).