To jsem se zas pobavil. "Sjelo z výrobního pásu". Hybridy se podle mne stále vyrábějí "na koleně" (i když v továrně). Na pásu se pane redaktore odehrává jen hromadná sériová výroba něčeho, co se chrlí po tisících. Nevím, prostě mi to zní fakt blbě. Jako kdyby pisatel vůbec nerozuměl, o čem píše...
To spíš asi Honda neví, co je to výrobní pás, když událost nazve "Line-off ceremony"... prostě se to tak říká.
No! To je pocin!
Prvni vlastovka smerem k revoluci ...
Vodikove BMW typu prototyp uz tady bylo.Jako technicka novinka to neni.
Byly tu i solarni auta.
Prototypová vozítka na tovární testování byla desítky let před BMW.
Tady jde ale o to, že se v tom poprvé může vozit "civil".
Therefore, only customers currently residing in the Torrance, Santa Monica and Irvine areas who meet additional qualification criteria will be eligible to take an FCX Clarity home. Honda wants to ensure that FCX Clarity drivers will be able to take their vehicles in for service at participating dealers and have convenient access to http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/refueling.aspx" target="_blank" rel="nofollow">refueling stations.
proc Vam Lidovky nesdelily cenu tohoto vozidla. Ano rent je nizky, protoze to chce z penez poplatniku svalovec bez mozku Swartzenegger platit.
Ale cena jedineho vozidla je milion $. Proverte si to.
Takze velke oslavovani je vlastne humbuk, jak vyhazovat penize poplatniku zemedelcem z rakous
a kde jste zeleni ZASE V PRDEL. -- ZASE NIKDE !!!!!
TADY MATE TEMA !!!!!!!!!!!!!!!
TADY MATE TEMA !!!!!!!!!!!!
jenomze , to Vam nikdo nezaplatil , takze maji smulu , zee??????????????
a ten vodík se nevyrábí s pouřitím elektrické energie? s tlačuje se jak? zas oblbují lidi.
každá firma na přehlídce představuje svoje vozy naprosto čisté, vyleštěné do zrcadlového lesku. .... Jinak vůz na vodík je blbost na kvadrát
V týdeníku New Helium byla popsána nová metody výroby vodíku. Jedná se o takzvaný schut double, kdy z jedné tuny nafty se krakací, permutací a protuberancí vyrobí 1200 kg kvalitního helia, které je pak za pomocí čpavku zahřátého na 1680 st. vyroben vodík. Odpad který při této reakci vzniká je monžné použít při výrobě pneumatik. Zájem o tuto metodu výroby projevil A. Babiš.
Největším problémem je ovšem zahřívání čpavku, respektive moči, ze které se uvolňuje. Při zahřívání dárců moče na 1680 st dochází k jejich odpařování.