Tohle bude moje příští auto, pokud si to cca do tří let nerozmyslím.
Děti vyrostou, ale řidičák ještě mít nebudou. Rostou rychle, ve stávající plechovce za chvíli nebudou mít kam nohy složit. Za ty prachy tenhle rozměr auta v téhne výbavě za tyhle prachy jinak seženu jinak tak leda u Renaulta nebo u "koloniálního Renaulta" z Rumunska. A Hyundai je výrazně spolehlivější značka, přinejmenším tak od půlky 90. let jistě.
Najprv Akcent,potom Getz a teraz I20.
Nemali sme doteraz spolahlivejšie auta . Mame okrem toho Oktaviu a Ford C-max.
To sa nedá porovnať, o Oktavii radšej pomlčím, C-max má drobné chyby , ale na Hyundaioch sa prakticky nič nekazí. Iba lejem benzín.......
Je normalni u HUNDAI prodavanych v USA uz asi 5 let. Mame taky Santa Fe treti rok
a 75 000 mil...absolutne bez chyby.
Obchodník potřebuje auto spolehlivé - nikoliv levné. Dále záleží, na co se záruka vztahuje. Jestli je to zase jen na motor a převodovku, tak to není zas až tak moc. Buď se to projeví v rámci běžné záruky, nebo to drží. Dnešní motory navíc vydrží mnohem déle než embéčka, takže to je taková záruka-nezáruka.
Kia a Hyundai jsou auta pro ty lidi, kteří najedou do 20 000 km ročně. Dovézt něco na zahrádku, na návštěvu apod. určitě ne pro obchodníka. Viděl jsem Ceed po 60 000 a tak rozvrzané jsem naposledy viděl Daewoo.
Pokud vám stačí manuální klimatizace, tak ta je za 25000