Jančura je docela obyčejný šmejd. Když není po jeho, tak kope jako kobyla. Je jasné, že si Jančura vybírá jen ty nejlukrativnější trasy. Na nějaké ztrátové regionální lokálky kálí jak Bílý tesák.
Spíš někdo nechce výběrové řízení, aby to náhodou nevyhrál někdo jiný, než ČD.
A i kdyby, nebýt konkurence, tak na našich tratích jezdí rozhrkaný koženkový vlaky a předražený Pendolíno,.
Chomutovskej primáte, pověz, jak bys nazval to, že stát nutí podnikatele rozdávat své služby zdarma?
Tak ubližuje neubližuje, záměr firmy je dobrý, to ví každý kdo jejich služby používá, ale nemůže fungovat v nevyváženě dotovaném prostředí.
každý se brání tak, jak to uzná za vhodné. Gustavo Woltmann
"Podle Danka si Jančura vybíral na Slovensku pouze trasy, které se mu vyplatí provozovat a o ztrátové nestojí"
Ten Danko je ale kokůtek, co asi čekal, že bude každý normální podnikatel dělat... :-)))
Nepřipadá mi, že by se takto choval seriózní podnikatel. Vadí mi i angažovanost pana Jančury směrem do politiky. Když chce něco změnit, tak ať jde s kůží na trh a kandiduje sám.
nevím, proč by každý, kdo chce něco změnit měl jít do politiky. To by se pak musel kvůli střetu zájmu svého podnikání zbavit. Jančura pravidelně naráží na zvůli státu, který má tendenci protěžovat státní firmy, čímž znevýhodňuje ty soukromé. Právní stát by měl zajišťovat rovnost příležitostí pro všechny
Měl by přijít o licenci k podnikání na Slovensku. Je to neseriozní podnikatel podle mne.
Je správné, že stát chrání své občany-plátce daní před darebáky
Slovensko opravilo trať Blava - Komárno. A nejednou národní dopravce "ztratil zájem" tam jezdit. Naštěstí se objevil Žlutý Spasitel a "projevil zájem". Dzurinda mu to přiklepnul bez výběrka a štědře zadotoval.
Tož tak.