130 let

Diskuze

Krabička UPC jako past. Můžete padnout do rukou exekutorům

Vypadá jako bezcenná krabička, ale může zruinovat rodinný rozpočet. Modem či set-top box, které pomáhají s příjmem internetu či televize, se zákazníkům společnosti UPC často mění v noční můru. Tisíce lidí, kteří z různých důvodů modem nevrátili, už to pocítily na vlastní kůži. Mnozí z nich už dokonce padli do rukou exekutorů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Tínek

5. 8. 2011 7:41
Nechápu,jak antimonopolní úřad(AMÚ)

mohl povolit monopol této firmy. Tady v sev.Čechách byl také Karneval, ale UPC ho pohltil,AMÚ to schválil,takže nyní zbývají jen satelitní oparátoři....

0 0
možnosti

M. Roček

4. 8. 2011 17:09
také špatné zkušenosti

Mám též špatné zkušenosti, pracovníci organizace se chovají arogantně a bez zájmu o spokojenost zákazníka. Proto jsem začal tuto firmu též bojkotovat. Jsou špatní.

Michal Roček

0 0
možnosti

M. Gavlák

1. 8. 2011 17:32
Nemůžu si pomoci,

ale lidi si dělají problémy sami, protože jsou pitomí, a pak brečí. Léta jsem používal UPC a byl velmi spokojený, protože se mi nikdy nestalo, že by nastal jakýkoli závažný problém, prkotiny vyřešili vždy velmi rychle a dobře. Když jsem jednou zapomněl zaplatit složenku, slušně se ozvali a já zaplatil později, než byl termín, ovšem penále po mně nechtěli. No a když jsem se stěhoval a na novém místě není kabelovka dostupná, končil jsem smlouvu a s infolinkou se domluvil, že můžu modem buď osobně přivézt nebo poslat jako cenný balík, což jsem nakonec udělal (pošta umí zajistit to, že u zabalení je její pracovník, pro případ tvrzení druhé strany, že v balíku nic nebylo...).

Fakt nevím, čím to je, ale stále si čtu nářky (nejen) na UPC, osobně však neznám nikoho, kdo by s nimi měla nějaké problémy, naopak, všichni, co znám, mají internet přes UPC, je-li v dosahu. Osobně jsem zvyklý se vždy postarat o to, aby problém skončil řešením a byl o tom doklad, ale jestliže má někdo problém zařídít si prokazatelné vrácení, no nevím....

0 0
možnosti

P. Kadečka

3. 8. 2011 15:40
Re: Nemůžu si pomoci,

Já jsem problém měl, od UPC jsem měl internet, ale skončil jsem s nima (modem jim poslal poštou). A proč jsem skončil? Protože jejich rychlost připojení klesla někam na 1/10 až 1/20 jmenovité rychlosti, tehdy 10Mbit. Ale podle UPC to bylo v pořádku, protože připojení na jejich testovací FTP bylo rychlé. Ovšem nikam jinam, všechny testovací stránky mi ukázaly něco mezi 0,5 - 1 Mbitem. Dokonce i internetové rádio se někdy nedalo poslouchat. Je možné, že to byla nějaká přechodná závada, ale to je nakonec jedno.

0 0
možnosti

I. Hil

1. 8. 2011 17:02
Zlatá Telefonica

s jejich vDSL 25/2 mám po starostech...

0 0
možnosti

M. Weiss

1. 8. 2011 17:10
Re: Zlatá Telefonica

Ano za tu jejich cenu si pořídíte u UPC 50/5 a 200 ještě do kapsy. Ale jasně zlatá Telefonica .)))) V obou případech se jedná o akční ceny 600/400.

0 0
možnosti

M. Weiss

1. 8. 2011 17:01
Ještě

že je UPC, jinak by tu nadále Telefonica prodávala 128 kbps a dělala z toho internet.Pokud někdo neumí číst a nevrací, tak co se diví nad penále ? Podívejte se jak toho využívá VZP.

0 0
možnosti

R. Pavlicek

1. 8. 2011 15:41
Vlastni zkusenost

Z vlastni zkusenost. Zaplatil jsem jim pokutu 10 000 Kc a sbohem. Nikdy vice. Ironie osudu, ze ted jsem opet na ne odkazany, nebot po prestehovani nemam jinou jinou moznost.

0 0
možnosti

J. Čermák

1. 8. 2011 15:43
Re: Vlastni zkusenost

10 000? A za co prosím?

0 0
možnosti

T. Hošek

1. 8. 2011 14:26
no nevím

já byl s používáním služby UPC internet v souhrnu několika let spokojenej. Používal jsem tedy jen internet (TV nikoli). Co se týká vrácení modemu, nepřijde mi na tom nic divného. Kdo chce, může si koupit svůj a nemusí tohle řešit. Kdo chce ušetřit, tomu UPC modem zapůjčí za 1kč taky ho pak musí nějak vrátit. Každý si může vybrat. A pokud se někdo nedovede smířit s tím, že musí modem vrátit a investovat do toho cca 80kč (poslání doporučeného balíčku) - tak se má poohlédnout u konkurence. Nehodlam je tu hájit (taky sem měl s nima problémy - ohledně chybné fakturace) ale jinak si stále myslím, že nabízí v internetovém připojení nejlepší poměr výkon/cena.

0 0
možnosti

M. Prídavková

10. 8. 2011 16:53
Re: no nevím

Je veľa nespokojných a UPC si c Čechách počína mierne povedané nevyberavo.  Mne sa na nich nepáči ich neúcta ku starým zákoazníkom, ale tiež som nejaké vážne problémy nemala. Ale stojí za to, pozrieť si túto stránku:

http://www.fushal.net/2010/06/dejte-pozor-na-upc-je-to-banda-grazlu.html

0 0
možnosti

V. Kubica

1. 8. 2011 14:17
Jsem rád, že jsem se nikdy nestal zákazníkem

Co víc, jako bych to tušil.

0 0
možnosti

J. Čermák

1. 8. 2011 15:41
Re: Jsem rád, že jsem se nikdy nestal zákazníkem

To jsem rád.

0 0
možnosti

J. Fojtík

1. 8. 2011 13:55
Změnit OP.

UPC by se měla zamyslet nad svoji obchodní politiku. Pokud tak neučiní, bude přicházet o svoje klienty ! Pokud zařízení bylo technikem instalováno , měl by jej technik UPC odinstalovat. Jsou starší lidé, kteří to nemusí dokázat, může dojít k úrazu, poškození zařízení atd. Je to zařízení pod proudem el. !!! Mají to divně zařízeno!

0 0
možnosti

J. Franke

1. 8. 2011 13:46
Už dva roky

jsem s UPC skončil... je však zajímavé, že známí po kontaktu UPC a oznámení, že nehodlají jejich služby užívat, dostali okamžitě slevu 50% z dosavadních plateb. Já jsem moc rád. že už u těch šmejdů nejsem.

0 0
možnosti

P. Zeman

1. 8. 2011 14:10
Re: Už dva roky

Mám na chlup stejnou zkušenost. Po výpovědi mi 2x volali, jestli nezůstanu, když dostanu slevu (nepamatuji si přesně ale těch 50% to být mohlo). Na televizi se nekoukám, tak jsem se ukecat nedal. No a teď mi každý rok chodí SMSka, že bych jim měl ten krám vrátit , ač mám doma přebírací protokol od technika, který mě fyzicky odpojoval a cajk si odnesl. Už na to ani nereaguji :-(. Takže mají nejenom ne příliš seriózní praktiky, ale i bordel v evidenci.

0 0
možnosti