To není ani žrádlo, ale hnusný chemický odpad! A dobře jim tak obchodníkům, mají čím dál větší problém ty sajrajty prodat. Je tady naštěstí čím dál víc chovů zvířat a pěstíren zeměplodů, taky si dám raději poctivé jídlo, jen si to musím ošéfovat, docela mi chybí nějaký ten chlívek a zahrádka... :-( ale snad to časem bude taky! ;-) v mládí to člověka nebavilo, přitom hospodářství bylo po všech čertech, každý vesničan hospodařil, měšťáci méně; dnes se lidé honí za mamonem, to je na nic, to jednoho už ani nebaví... myslím že jednou zase bude "in" mít prase a dělat zabíjačku a vypěstovat si co půda dá, a nebudeme se cpát chemikáliemi a zasírat si životní prostředí tím, že budeme křížem-krážem převážet jídlo a chemické žrádla napříč zeměkoulí, dokud to přece jenom někdo nekoupí... (viz sajrajt česnek z Číny, který donutil naše zemědělce pěstovat náš kvalitní česnek, zelené banány ze všech koutů světa, jen aby byly na pultě, no hnus!)
To co nám servírují nemá s potravinami nic společného !Mělo by se to správně nazvat Žrádlo životu nebezpečné !A taky by povinně mělo mít upozornění :Ministersvo zdravotnictví varuje,pozor,pozor,pozor žerete namleté slepičí zobáky a slepičí separát chemicky ochucený !!!
Aby se člověk naučil rozpoznávat a vážil si kvality, musí nejprve poznat nekvalitu. Za komunistů sice byla většina potravin v jakémsi standardu, ale o kvalitě se rozhodně taky nedalo mluvit. Za následek to mělo to, že kvalitu potravin nikdo neřešil, každý jen kupoval to jediné, co na pultech bylo a postupně jsme se přestali chovat tak, jak lidé vždycky normálně chovali - přestali jsme si hlídat kvalitu. Honba za cenou nám udělila tvrdou lekci, jakou jsme potřebovali. Teď už konečně kvalitu jídla začínají někteří řešit a už se objevují i obchody, které jim vycházejí vstříc. Konečně to začíná fungovat!
A to se týká nejen jogurtových pochoutek, které již jogurtem nejsou, ale také sýrů, třeba sýru Lučina, který kdysi byl vyráběn jako čerstvý, nyní již taková varianta neexistuje. Proto jako jediného výrobce u nás, který tento typ ve větším vyrábí jako čerstvý je z Kroměříže.
spočívá v tlaku prodejců na snižování prodejní ceny potravin, což je ale vyvoláno
tlakem spotřebitelů a poptávkou po levných výrobcích. Část spotřebitelů, která hledá cenu, je s tím spokojena a část spotřebitelů, která hledá kvalitu, musí číst a kontrolovat. Rozhlédnětě se pořádně v obchodě, část kupujících uchopí 400 gr. balení "párků" za 25 Kč a NIC NEZKOUMÁ! Je nezajímá, že tam není maso a evidentně ten výrobek již znají a kupují ho opakovaně. Že je vedle balení za 75,-
a to má maso a jinou kvalitu, ale nevyhovuje cena. To je celý problém. Kdyby spotřebitel hledal jen kvalitu bez ohledu na ceny, byla by situace zcela jiná a tenhle faktor, tenhle český faktor, hledání nízké ceny spotřebitelem, určuje vývoj trhu
Zcela ilustrativní jsou dny v supermarketech, kdy jsou "akce" Plná parkoviště a Čech kupuje cokoli, co je zlevněno,
Všechny tyto aféry ukazují zbytečnost ČOI, ČZPI, Telekomunikační úřadu a dalších státních institucí "chránících obyčejného zákazníka". Spíše to budí dojem, že tyto úřady slouží ke chlácholení na.s.r.ané veřejnosti. Albert (Ahold) už dávno proslul "omlazovám" shnilého masa, změnil název z Hypernovy na Albert a pokračuje dál. Pouze to dělá sofistikovaněji.
Ano, typický český postoj !všechno je špatně, všichni dělají všechno špatně". Dost nespravedlivé. Naopak, u nás jsou kontroly jedny z nejlepších v EU a na řadu průšvihů se přišlo. Pár kauz, co bylo po celé Evropě, se odhalilo u nás. Třeba i díky tomu se o tom píše. Takže buďte fér a nehledejte jen obětní beránky, to nic nevyřeší. POkud chcete něco změnit, je to prosté - najděte si výrobce / prodejce, kterému věříte a utrácejte své peníze u něj. Pokud to tak udělá většina, vyčistí se to samo.
A nechápu, proč do toho motáte ČTÚ. Ten taky dělá do jídla?
Co všechno se dá schovat pod toto exotické slovo. Co bylo obsahen kdysi je zapomenuto. Dnes je marketingem nelítostná a bezohledná manipulace zákazníkem aby byl připraven kupovat a konzumovat nekvalitní a někdy i škodlivé šmejdy. A ty výmluvy mluví za všechno: křehčení, dopékání, dochucovadla, zvýrazňovače, masný výrobek, perlivé víno, výrobek sýrového typu, opékáček... fantazii se meze nekladou.Jen kyž nám to zákazník konzumuje. Konzumujte, konzumujte.
Mám za to,že většina lidí je vzdělaná.Že umí číst,psát a počítat.Umí si přečíst etiketu a spočítat si jestli je to opravdu výhodné.Roman Vaněk tady nakousl dost závažné téma.Nicméně snaha o osvětu se mění v davovou hysterii.
Pokud chci kvalitní maso,nebo zeleninu,tak jdu tam,kde si můžu vybrat,přivonět,ochutnat.Maso v zapařených krabičkách je špatný vtip.Zase na druhou stranu....i to si najde své kupce.
Nicméně jsem rád,že se konečně někdo začal zajímat o Albert.To je neskutečný kentus co tam prodávají.
Tak. Základ je, aby a/ měl zákazník dostatek informací a za b/ nebylo to přímo zdravotně závadné. Pak už je to čistě na něm.
Produkty, to je to správné slovo, protože o potraviny se nejedná. Proč jsou mezi zákazníky oblíbeny? Protože jsou zákazníci obchodníky podváděni, nevědí, co kupují a dovědět se to nemají možnost . Písmenka na výrobcích nelze přečíst ani pomocí lupy. Zkuste na takovýto masný produkt napsat č i t e l n ý m písmem, že obsahuje 20% vody a navíc cehemikálie! Potom teprve uvidíte, jak jsou oblíbeny. Zákazníci jsou klamáni a podváděni a nikdo jim v tom nehodlá pomoci. proto jsou ony produkty "oblíbeny".
Obchodní síť ALBERT navrhuji bojkotovat, aby viděla, jak je oblíbena.
je neškodná. Ať si výrobci prodávají co chtějí, pokud to má kupce a není to zdraví škodlivé. Jen bych se přimlouval za větší text složení výrobků. Už mi to začíná taky dělat problémy přečíst. Na druhou stranu, pokud to nepřečtu, tak si takový výrobek stejně nekoupím.
Asi brzy umřete hlady, protože přečíst text na obalu nelze u žádných potravin.