vůbec do toho vlaku nepouštěl , kradou podšálky
Prý až budou jezdit za korunu za kilometr, budou za vodou. Do Ostravy jezdí za 349 korun, na kilometry je to 365. To není tak velký rozdíl.
preklepy a pravopisne chyby.. trochu jsem vypenil :) ale je dobre vedet, ze kdyz pred prectenim rozhovoru s Leo spise ne, tak po precteni urcite ne.
na tease Ostrava Praha tramvaji spolecnosti Leo.. pripadal jsem si tam jsko sardinka v konzerve... do tzv VIP sedacek za 1200 bych si nesedl ani za trest.. nutne jsem se potreboval prepravit a jen Leo mel volna mista, trebaze v jakesi polovicni VIP za 700.. boleky me ze sedacek zada a pripadal jsem si tam jako v nejakem prucchodu.. s regiojetem jezdim od sameho zacatku 1-2 mesicne.. prijemne prostredi, slusni lide.. dvakrat jsem dokonce zahledl pana Jancuru.. jednou klecel na zemi a jedne cestujici zprovoznoval polohovatelne sedadlo.. to je tisickrat lepsi PR nez nejake sroubovane zvasty o lepsi klientele v novinach.. s Leo uz jedine, kdyby skrachovaly samotne CD .. po techle zvastech generalniho
Nojo, když pan Novotný šetřil a koupil os Staedlera nejlevnější příměstské jednotky, jenom je vybavil "luxusním" vnitřkem. Ve Švýcarsku jsem nebyl, ale nevylučuji, že tenhle Novotného "luxus" je tam standard i na regionálních vlacích.
Dálkový vlak vypadá jinak. Vagony u Jančury a některé i u ČD jsou trochu jiné kafe.
Pro mě je rozhodující jízdní řád a komfort. Regiojet je mnohem pohodlnější, pro člověka mé konstituce prostornější, má uspokojivé občerstvení a neobtěžuje mě byrokracií. Storno nebo přerezervování jízdenky je snadné, ve vlaku už nejsou žádné kontroly. Vytknout se tomu dá jen málo: chybí spoje pozdě večer (když se člověk chce zdržet v Praze např. na koncert či na večeři), v kupé chybí závěsy, jinak mě nic nenapadá. Leo má strašně málo místa na nohy a dost drahé jízdné ve vyšších třídách. Regiojet mi z toho vychází jednoznačně lépe. (Pendolino s ním srovnávat nebudu, to nemá cenu.)
že LEO Express sídlí v budově, kde je samá ruská firma. Je to náhoda ? :-)
Nejspíš to bude ten důvod, proč si může dovolit prodělávat, protože jinak LEO je dražší a pokud jsem kdy cestoval, tak mi nikdy nevycházel jako nejvýhodnější, a to v jakékoli třídě. Naopak Jančura bych řekl, že je tržní tvrdě a ČD, ani se svými podfuky s dotacemi a docela drahou In-Kartou, se tak nějak nechytá. Nemluvě o kvalitě servisu, kdy v RailJetu není třeba internet. I přesto, že zase šlo o podfuk s výběrovým řízením. Za ty podfuky samozřejmě nemohou normální zaměstnanci ČD, ale politická repre, která si takto krade na příští volby. Konečně ČD sídlí v budově Ministerstva dopravy, že ... . Nebo že by to byla sousední budova ? :-)
Co vím, tak podíl na chybějícím internetu mají operátoři, protože třeba na trati Praha Brno prostě není signál, ale i tak ... .
... ale je zajímavé, že mi po tomto příspěvku došla reklama na :)mile Card.
To je fajn, ale pokud někdo jede Praha - Ostrava, tak Pendolino jede rychleji, pokud jede jinam, tak Jančura, zvláště když s ním někdo jezdí i jinam, vyjde obvykle levněji. Také bývá obsazen nejdříve ... .
Jo, obchodní politika není sranda. :-)
vybudoval i bez keců, kterak jsou jeho paštiky pro "jiné" strávníky ... škoda, že si mlaďas nevzal příklad :)
Ze školy znám povídku o milionáři který ukradl slunce. Myslím, že tenhle dopadne stejně.
nevyhrají. Okamžitě by zvýšili ceny!!!! Myslím, že šéf je namistrovaný až hrůza. Prodělává ovšem v normálním konkurenčním prostředí. Co je na tom, když jiný dopravce upraví ceny? On by je, dle jeho slov, upravil také! Rád jezdím vlakem. Ovšem jsem toho názoru, že s LEO nepojedu. Nemám rád arogantní lidi a tento článek je takové arogance plný...
A víte, v čem spočívá jejich spor? Ano, firma může upravovat ceny, ale ne tak, že nakonec prodělává, protože jde pod náklady a schodek zalepí ze státního rozpočtu.
než LEO-tramvají.
V listopadu měl dvě soupravy z pěti neschopné. Vypomohly mu nenáviděné ČD.