Proc ne 85% nebo rovnou 100% ?
Po prislusne uprave muzou vsechny naftaky jezdit na rostlinnyolej.cz
Vsechny benzinaky (skoro) pak na bioethanol E85 (85% bioethanolu 15% benzinu). Investice minimalni uspory velke (SRN: benzin 1.45 EUR/L, Bioethanol E85 jenom 0.90 EUR/L) narust spotreby je asi 15% ovsem porad se to vyplati. Kity na E85-Bioethanol v CR nabizi napriklad tady e85.rostlinnyolej.cz
čerpání bionafty, pak za škodu odpovídají rukou nerozdílnou vláda, poslanci, senátoři a prezident a v neposlední řadě EU v Bruselu, protože ta tuhle hovadinu uvedla v život. Naše vláda, poslanci a senátoři a nakonec i prezident jen poslušně zakývali hlavami a odsouhlasili, co se po nich žádalo, aniž by si někde ověřovali škodlivost nebo neškodlivost bionafty. Takže vážení, pakliže vaše auto nebude mít deklarovanou životnost a motor odejde dříve, s důvěrou se obraťte na ty, kdož tohle zavinili a chtějte po nich odškodnění a peníze na nový vůz. Jsou to totiž moci výkonné a zákonodárné, které odsouhlasí každou blbinu, kterou Brusel vymyslí, jenom aby se jim zavděčili.
s neomezenými idioty ve všech vládách po hadráku a ta poslední je skutečně nejlépe disponovaná na zápisy blbosti v v Guinesce . Ušetříme miliony i kdyby to mělo stát ( občany -ne stát ) miliardy ze soukromých kapes . Vivat debiliensis .
kdyz se mu v dusledku bio-nafty poskodi motor, myslim tim na kohgo v CR ?
je to nařízení EU - tedy do Bruselu.
Pokud chcete používat biomasu, jednodušší je s ní topit. Celý ten drahý pochybný podnik odporuje zdravému rozumu.
Co to má za smysl když jedni zavedou něco, co ničí práci druhých. Buďto je třeba přizpůsobit palivo, nebo naopak motory. Takto to vypadá že jeden velí plnou parou vpřed, druhý plnou parou vzad a oba říkají běda občane, jak nás neuposlechneš! Vždyť víž jak jsme mocní a ty proti nám nic nezmůžeš - my totiž máme dostatek peněz abychom se s tebou kočkovali u soudů třeba 100 let. Zvaž tedy občane, komu dojde v našem právním státě dříve dech, dobře to rozvaž!!!
Nalít do jedné skleničky čistou motorovou naftu a do druhé metylestet mastných kyselin řepkového oleje (MEŘO) a nechat tři měsíce stát. A pak se podívat na zbytek.
MEŘO má totiž tu vlastnost, že se prakticky během 20 dnů rozloží, kdežto polycyklické aromatické uhlovodíky v motorové naftěse rozkládají jen pozvolna. Proto méně zanáší nádrže, potrubí a čerpadla.
Motorová nafta má destilační křivku od 180 do 370 °C, kdežto MEŘO od 300 do 350 °C. Proto se hůře odpařuje a hůře spaluje. Nespálené zbytky mohou pak přecházet do motorového oleje. Je také agresivnější k pryži a nátěrům.
V současné době je zhruba čtyřikráte dražší než motorová nafta.
je to široce organizovaný tunel
Peníze. Chápejte, je potřeba abychom kupovali nepoškozující směs u pumpy, než si ji mohli míchat sami doma levněji. Aby mohla nafta výrazně zdražovat je nutné splnit alespoň jednu ze dvou podmínek: 1) Auta nebudou se směsí fungovat bezporuchově 2) Funkční směs již prodávat, tzn. zabránit přistupu k čisté naftě
Bylo dohodnuto na jednáních na Marsu, že škody za bionaftu budou proplácet členové Strany zelených ze svých kapes. Tedy ne z kapes daňových popltníků. Obracejte se proto na každého zeleného člověka.....