Pražský dopravní podnik se loni propadl do ztráty 396 milionů a tíží ho také miliardové závazky z minulosti. Financování rozsáhlé modernizace tak má zajistit Operační program Doprava. O čerpání až 150 miliard zevropských fondůrozhoduje ministerstvo dopravy. Kolibříku , Mazánku to se nabaštíme. Bradáčová, Ištvane trhněte si protezou a nezaclánějte socky. Cha,cha,chá.
Nu, milí novináři, opravíme si titulek ano?
Z tří jmenovaných se dle Vašeho vlastního textu neuzavře ani jedna stanice, nýbrž vždy po jednom vestibulu. Naopak v titulku raději neuvedete úplnou uzavírku M Muzeum - což je IMHO větší rána než Palmovka...
...a co teprve když novinářská žumpa z nedostatku témat informovala o střelbě v Ratíškovicích, to se bezprostředně nedotýká téměř deseti miliónů občanů ČR.
a ne,že se někde něco uzavře. Zavřená 2 roky Národní je naprostá zvrácenost, kde Bém prodal metro soukromníkovi a místo klasického výstupu do ulice, tam vystoupí občan přes soukromý objekt, Navíc ve finále se ukázalo,že tu rekonstrukci zaplatí město. Takže je skutečně potřeba zavírat na rok např. kvůli výměně eskalátorů apod?
S tou Národní třídou bych s vámi souhlasil, i když asi pořád lepší naleštěné obchodní centrum, z něhož půjde státu i městu hromada daní, než ošklivá socialistická budka. Ale kvůli eskalátorům se nic na rok nezavírá, teď se měnily na Karlově náměstí při vstupu z Masarykova nádraží a bylo to zavřené asi tři měsíce.
život cestujícím a utrácet stamiliony aneb Dopravní Podnik opět v akci
připomíná všem lidem, že jedině ona tady udělá pořádek..ve všem!
Viz. letošní půl roční uzavírka stanice Náměstí republiky směr Masarykovo nádraží.
Vyměňovaly se eskalátory. Ale vyměnily se pouze ty první krátké, které jsou hned u nástupiště. Druhé dlouhé eskalátory zůstaly staré. Takže za pár let můžeme očekávat další půl roční uzávěrky východu na Masarykovo nádraží.
Co se divíš jelimane..stavbu provádí ODS!
to si všichni uvědomte!Kalousek vám nepostavil nic!
To je ale blbina, to může říci jedině tupý bolševik!